Komend zomer word ik 32 jaar. Inmiddels zijn mijn vriendinnen allemaal gesetteld en hebben zij een gezin waarmee ze op vakantie gaan. Zelf hou ik ook van lekker op vakantie gaan en ben ik dus opzoek naar iemand die met mij mee wil naar zonnige oorden. Het liefst iemand rond dezelfde leeftijd, zo rond de 27-35. De bestemming maakt mij niet heel veel uit. Ik hou van drankjes en dansjes doen, nieuwe mensen ontmoeten en sta open voor avontuur! Lekker zonnen aan het strand/zwembad mag dan natuurlijk ook niet ontbreken! Mocht jij je hierin herkennen kom ik graag met je in contact!
Hey! Je berichtje spreekt me heel erg aan omdat ik in hetzelfde schuitje zit! Ik ben 35 en zou graag ook met een meid van ongeveer dezelfde leeftijd op vakantie gaan. Hou je ook een beetje van wat actievere dingen ondernemen of ben je alleen maar van het zonnen en drankjes doen
Hey, ik ben 29 en zoek voor de komende maanden iem met zelfde interesse en dat lijk je wel, als je zin hebt om eens te connecten voeg me maar op fb toe:
angie M’angiefique.. hopelijk tot snel xx
hai hai
ik gezellige meid zoek ook reisgenoot heb dan wel een kleine van 10mnd maar dat mag de pret niet drukken zon zee zwembad strand cultuur wandelen enz
Ik ben (ook) opzoek naar een reisbuddy in de maand september. Ik ben van plan om richting Kos te gaan. Ik hou ook van zon, zee, strand en drankjes!
Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan vooral een berichtje!
Groetjes,
Brendan