Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht vanaf 15 december naar de zon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Callath

New Member
Hoi, ik zoek voor de periode tussen 15 december 2023 en 6 januari 2024 een reismaatje om de zon op te zoeken. Momenteel ligt Spanje, Canarische eilanden, Bali, Miami of een cruise op de keuzetafel moeilijk..
Ik ben een deftige, welopgevoede man die al meermaals met gezelschap op reis is geweest.
Combinatie van vrijheid met samen iets ondernemen is het doel (en natuurlijk ook de kost van de kamer verminderen).
Voorkeur gaat naar een vrouwelijke reisgezel, omdat dat steeds de leukste vakanties waren.

Hoi Callath, ik ben ook van plan met de feestdagen te gaan reizen. Ik zag jouw berichtje maar snap niets van deze site. Ook ik ben welopgevoed en deftig te noemen. 66 lentes jong en zeer sportief. Ik hoop dat je mijn profiel kunt bekijken en wacht op een reactie. Groeten, Rie

Bijlagen

• IMG_8862.webp
    889.2 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...