Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht (verschillende tripjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendyv

New Member
Ladies!

Reizen is mijn passie en nu veel plekken weer mogelijk zijn ben ik van plan om niet stil te gaan zitten . Echter zijn veel vriendinnen allemaal gesetteld en hebben zij een gezin/partner waarmee ze op vakantie gaan. Alleen reizen vind ik toch nog een beetje spannend dus ik ben opzoek naar een reismaatje. Ik zal mijzelf kort voorstellen. Ik ben 37 jaar, woon in Houten met mijn twee katten Sky en Chase en heb een eigen bedrijf waarbij ik (Beauty) salons help met hun social media. Ik ben dus heel flexibel met datums, aangezien ik alles zelf kan bepalen (Ideaal)

Op vakantie hou ik ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, drankjes & dansjes doen, zonnen met heel veel cocktails , maar wil ik absoluut ook wel wat van de omgeving zien. Wel moet ik erbij zeggen dat ik een (travel) content creator ben (Influencer) dus ik vind het belangrijk om daar ook mijn ding te kunnen doen. Kortom foto's maken. Echter ik heb een statief dus ik kan daarmee lekker zelf aan de slag dus wees niet bang ik vraag niet of je 1000 foto's van mij wil maken, haha. Enige is dat ik daar soms wel tijd voor wil vrij maken. Dus als je dat niet erg vind en je kan je vinden in bovenstaande dan lijkt het mij gezellig om kennis te maken en kijken of het klikt.

Het liefs wel een vrouw in de leeftijds categorie 25-38 jaar. Niet dat ik niet met mannen op vakantie wil, maar met hotels etc vind ik het toch fijner om dan met een vrouw te zijn. Is ook fijn om die kosten te kunnen splitten dan als je alleen een kamer moet boeken. Bestemmingen die op mijn lijstje staan zijn:

*Mykonos + Santorini
*Amalfi Coast (Positano)
*Seychellen (in oktober/november)
*Thailand (2 maanden backpacken, ergens in februari 2023. Hopelijk zijn dan de regels veranderd)
*Kenia
*Kaapstad

Dit is trouwens mijn Instagram @wendyvsoest. Let's Connect! <3

Dag Wendy,

Ik ben net iets ouder, 39 jaar maar ik voel me nog jong . Ik zit met hetzelfde probleem. Al mijn vriendinnen zijn gesetteld. Ikzelf vind alleen reizen niet zo leuk , ik reis liever in gezelschap. Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten en eens op stap gaan. Ik hou van zon maar ik ben ook vrij sportief en cultuur spreekt me ook wel aan. Ik heb een brede waaier aan interesses
Ik heb onlangs een 'mini' trip gedaan met vooral journalisten en een influencer zat er ook bij dus ik snap wat je bedoelt met wat tijd maken voor foto's te trekken ;-). Momenteel ben ik enkel de 2de en 4 de week van juli vrij maar het lijkt me altijd leuk om nieuwe reisgezellen te leren kennen.

grtjs

Dag Wendy,

Ik heb wel interesse in Mykonos/Santorini en de Seychellen. Ik ben zelf 40, heb een kat en vind het prima om dingen samen maar ook alleen te doen.

Hi Wendy, ik ben nog ouder. Maar ik voel me energiek en volgens mijn vriendinnen heb ik een zeer jonge geest. Ik woon in Nieuwegein. Ik Padel zeer actief in Houten. Ik dans wekelijks, Salsa en Kizomba. Ik ben jong gepensioneerd, dus voldoende tijd om leuke dingen te doen. Genoeg vriendinnen, maar niemand om regelmatig mee te reizen. Zeer benieuwd!!

Hey Wendy en andere dames. Wat een gezelligheid, zeg. Wendy, ik vind je oproep net zo leuk als de andere dames. Ik hou net als jij van reizen en gezelligheid. En ik herken wat je vertelt, de mensen om mij heen zijn gesetteld en tja, die ga ik niet 'lastigvallen'. Ik ben een aantal keer alleen op vakantie geweest, was zeker leuk. Het is daarentegen ook wel leuk om al die leuke en gave momenten met een ander te delen.

De bestemmingen op je bucketlist komen ook overeen met die van mij:

*Mykonos + Santorini
*Seychellen of Mauritius
*Thailand (Wen, backpacken door Thailand is fantastisch, ik kan het weten. Ik heb het ooit eens gedaan!)
*Kenia
*Kaapstad

Ik zou haast zeggen, waarom gaan we niet met de andere dames op vakantie, die ook hebben gereageerd op jouw bericht. Ik weet nú al dat het gezellig gaat worden. Ik heb zo sterk het vermoeden dat we gigantisch de bloemetjes buiten gaan zetten. Ben benieuwd naar je reactie. Groetjes!

Hi Ladies,

Sorry ik zie nu pas jullie reacties. Heb nooit een melding gekregen, toevallig kreeg ik wel een melding van Bluebell Moon
Maar leuk jullie berichten. Toevallig heb ik deze trip ontdekt 25 augustus voor 8 dagen naar Mykonos voor €940 per persoon. En je zit dan midden in het centrum. Normaal betaal je alleen al €2000 voor een hotel/appartement. Dus heeft een van jullie misschien interesse? Helaas kan ik niet de link hierbij vermelden, want dat mag blijkbaar niet

En anders kijken voor een andere trip

Ola Wendy, Klinkt goed, hey: Mikonos. Ik zie mijzelf wel chillen daar op dat prachtige eiland, hoor. Ik ben pas 16 september vrij en mij gaat het zo ontzettend niet lukken om voor eind aug vrij te nemen (onderbezetting, dus je snapt het wel .....)
Ik kan je dus niet vergezellen.

Wat we wel kunnen doen, is uitkijken naar een andere en vooral gezamenlijke datum. Dan weet je zeker dat we op pad kunnen om de bloemetjes buiten te zetten. Op welke site heb je die trip gezien, Wendy?

Je suggestie om uit te kijken naar een andere trip klinkt als muziek in de oren.
Greetz Moon

Hoi Wendy,

Ik heb wel interesse om een x een drankje te doen. Kijken of het kikt en kijken of we iets kunnen ondernemen. Ik ben zelf 48, hoor het graag van je.

Groeten Helinn.

Hallo wendy,

Ik wil graag lastminute naar de zon (v,31) 5 september( ja kort haha) heeft mijn voorkeur.

Heb je al iemand gevonden? Zo niet, en jij bent ook toe aan zon,zee strand, hoor ik graag van je! Groetjes maureen

Hey dames, ik weet niet van jullie hoor.
Maar volgens mij is het een leuk idee om eens met z'n allen, die hier hebben gereageerd, eens een drankje te doen en wellicht samen met z'n allen op vakantie te gaan.

Want volgens mij hebben hier alleen maar onwijs leuke en gezellige dames gereageerd op de oproep!
Ladies die van het leven houden en die in zijn voor een toffe vakantie met Funfactor

Greetz Moon

Hoi dames ik zoek ook een reismaatje. Ik ben zelf 35 jaar en ik sta voor alles open. Ik zit ook nergens aan vast dus zou ten alle tijden wel kunnen. Gr Donya

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...