Wendyv
New Member
Ladies!
Reizen is mijn passie en nu veel plekken weer mogelijk zijn ben ik van plan om niet stil te gaan zitten
. Echter zijn veel vriendinnen allemaal gesetteld en hebben zij een gezin/partner waarmee ze op vakantie gaan. Alleen reizen vind ik toch nog een beetje spannend dus ik ben opzoek naar een reismaatje. Ik zal mijzelf kort voorstellen. Ik ben 37 jaar, woon in Houten met mijn twee katten Sky en Chase en heb een eigen bedrijf waarbij ik (Beauty) salons help met hun social media. Ik ben dus heel flexibel met datums, aangezien ik alles zelf kan bepalen (Ideaal)
Op vakantie hou ik ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, drankjes & dansjes doen, zonnen met heel veel cocktails
, maar wil ik absoluut ook wel wat van de omgeving zien. Wel moet ik erbij zeggen dat ik een (travel) content creator ben (Influencer) dus ik vind het belangrijk om daar ook mijn ding te kunnen doen. Kortom foto's maken. Echter ik heb een statief dus ik kan daarmee lekker zelf aan de slag dus wees niet bang ik vraag niet of je 1000 foto's van mij wil maken, haha. Enige is dat ik daar soms wel tijd voor wil vrij maken. Dus als je dat niet erg vind en je kan je vinden in bovenstaande dan lijkt het mij gezellig om kennis te maken en kijken of het klikt.
Het liefs wel een vrouw in de leeftijds categorie 25-38 jaar. Niet dat ik niet met mannen op vakantie wil, maar met hotels etc vind ik het toch fijner om dan met een vrouw te zijn. Is ook fijn om die kosten te kunnen splitten dan als je alleen een kamer moet boeken. Bestemmingen die op mijn lijstje staan zijn:
*Mykonos + Santorini
*Amalfi Coast (Positano)
*Seychellen (in oktober/november)
*Thailand (2 maanden backpacken, ergens in februari 2023. Hopelijk zijn dan de regels veranderd)
*Kenia
*Kaapstad
Dit is trouwens mijn Instagram @wendyvsoest. Let's Connect! <3
Reizen is mijn passie en nu veel plekken weer mogelijk zijn ben ik van plan om niet stil te gaan zitten
Op vakantie hou ik ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, drankjes & dansjes doen, zonnen met heel veel cocktails
Het liefs wel een vrouw in de leeftijds categorie 25-38 jaar. Niet dat ik niet met mannen op vakantie wil, maar met hotels etc vind ik het toch fijner om dan met een vrouw te zijn. Is ook fijn om die kosten te kunnen splitten dan als je alleen een kamer moet boeken. Bestemmingen die op mijn lijstje staan zijn:
*Mykonos + Santorini
*Amalfi Coast (Positano)
*Seychellen (in oktober/november)
*Thailand (2 maanden backpacken, ergens in februari 2023. Hopelijk zijn dan de regels veranderd)
*Kenia
*Kaapstad
Dit is trouwens mijn Instagram @wendyvsoest. Let's Connect! <3