Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht Vietnam (Thailand) september - oktober - (november) 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

FemkeB

New Member
Hi ik ben Femke (23 jaar),

Ik ben op zoek naar iemand (man/vrouw) tussen de 20-30 die het leuk lijkt om in 1 maand tijd Vietnam van Noord naar zuid te doorkruisen. Het gaafst lijkt mij dit om op een motorbike te doen wat erg populair is in Vietnam. Mijn plan is om begin eind september/ begin oktober naar Vietnam te gaan. Daarvoor ga ik namelijk naar Japan en misschien naar Bali, maar hier heb ik al alles van geboekt. Na Vietnam ben ik van plan om door te reizen naar Thailand, maar hier heb ik nog geen concrete plannen voor.

Ik heb nog weinig vast staan, maar hou echt van het avontuur aan gaan en niet elke dag op het strand te liggen. Lijkt het je leuk om met mij Vietnam onveilig te maken en te doorkruisen op de motorbike, stuur mij dan een berichtje! Ik sta ook open voor andere reisplannen!

Hey Femke! Ik (Lieke, 22 jaar) ben van plan om in oktober naar Thailand te gaan voor 3-4 weken, maar wil ook het liefst alles met iemand samen verkennen. Wanneer kom jij aan in Thailand vanuit Vietnam? Als dat een beetje goed aansluit zouden we eventueel kunnen kijken of we matchen en eventueel samen kunnen reizen

Groetjes, Lieke

Hoi Femke, Jasper (26) hier, lijkt mij ook heel Interessant om te doen! Als het je wat lijkt om contact te leggen hoor ik het graag!

hi! Mij lijkt het ook leuk om naar vietnam te gaan! Zelf heb ik alleen nog nooit op een scooter gereden dus weet ik niet of ik het land kan en durf te bezoeken op een motorbike haha

Ik (Evelien, 22) wilde zelf in oktober of november gaan en wat betreft azië dan wss laos, vietnam en cambodja doen!

Hee allen, ik heb al het een en ander vastgelegd ondertussen en heb ook al een aantal mensen gevonden die mee willen. Het plan is nu om 20 september naar Vietnam te gaan tot 20 oktober, dit zal ik deels samen met een vriendin doen tot de helft en daarna sta ik er alleen voor (of naja alleen ben je nooit natuurlijk) ik ga dit niet perse meer doen op de motorbike. Na Vietnam zal ik rond 20 oktober door reizen naar Thailand, hier zal ik een maand verblijven tot 20 november. Ondertussen heb ik hiervoor ook al iemand voor ontmoet die mee gaat, maar voor beide landen zijn jullie natuurlijk welkom om aan te sluiten bij mijn reis als je liever niet alleen reis. Na deze twee maanden ga ik nog 3 weken naar Bal om te surfen en het eiland te verkennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...