Booking.com

Reismaatje gezocht voor augustus

Priscil

New Member
Heey allemaal,

Voor augustus ben ik lastminute opzoek naar een reismaatje. Ik wil graag naar een zonnige bestemming. Ik hou van zon, zee en strand. Maar vind het ook leuk om overdag dingen te ondernemen. Verder hou ik er van om in de avond gezellig een drankje te doen, naar een barretje te gaan of uit te gaan. Hou jij hier ook van? Stuur dan gerust een berichtje.

Groetjes

Gerard Gerard

New Member
Dag Pricil, ik ben eveneens last minute op zoek naar een reisgezel. Ik vertrek deze week tot ongeveer 22 augustus richting Avignon. Ik zal er in de woning van mijn broer verblijven. Van daaruit plan ik verschillende trips. Interesse ?... laat het maar weten ... we kunnen eventueel via whatsapp wat verder kennis maken. Up to you ! :)

Bijlagen

Alexanderr

New Member
Heeylaa, Priscil

Ik ben Alexander en ik ben op zoek naar iemand waar ik een vakantie zoals jij het perfect voorgesteld hebt mee wil delen. De details staan in mijn bericht dat ik gepost heb ivm de vakantie zelf. Je lijkt mij een leuke persoonlijkheid te hebben en misschien kunnen we elkaar zo 'helpen' aan een mooie vakantie. :)šŸ„³ Groetjes

Laatst bewerkt:
World Nomads Travel Insurance
Bovenaan