Reismaatje gezocht voor eind juni 2021

Charice

New Member
Hallotjes! Ik ben een enthousiaste jonge dame die niet kan wachten om de wereld te ontdekken. Heb jij zin om dit avontuur met mij aan te gaan? In juni zou ik graag Ibiza of Griekenland verkennen, maar voorstellen zijn altijd welkom! Ikzelf heb nog niet zoveel ervaring, dus iemand die me wat kan wegwijzen, zou een grote plus zijn ! Stuur gerust een berichtje bij interesse!

miesyljo

Member
Charice, mijn zus en haar man zijn net terug uit Ibiza en heeft zowat het hele eiland gezien (20x30km). Ze waren dolenthousiast! Misschien wil je wel eens in contact komen met haar tips, leuke plekjes, logement...? Groetjes

Freekmonte

New Member
Hey Charice.
Freek hier, 25 jaar en woon in het Brabantse.
Zelf zoek ik ook nog iemand om mee op vakantie te gaan. Welk gebied in Griekenland had je in gedachte meer in En rond Athene of een van de eilanden. Hoe zit het daar met corona en het reis advies? Ben zelf nog nooit in Griekenland geweest lijkt me leuk had zelf misschien het plan om naar de de Cote d azur in Frankrijk te gaan misschien ook een optie voor je? Zo eind juni begin juli.
Ik zie je bericht tegemoet.

Ellon

New Member
Goedenavond Charice ! Ik ben van plan Griekenland, Kroatië of Portugal te bezoeken, dezelfde periode. 28 juni staat op de planning maar moet nog beslissen, met de keuze uit drie individuele privé rondreizen (huurauto op locatie, heb die van NRV nu in m'n tabbladbalk staan..)
Wie weet hoor ik (snel en nog optijd) van je!
Warme groet, Ellen

Bovenaan