Reismaatje gezocht voor maart 2019

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door sarah brugge, 3 okt 2018.

Tags:
  1. sarah brugge

sarah brugge New Member

Hallo,

Ik ben Sarah, 26 jaar!
    Ik hou heel erg van reizen!!
    Ik ben een vlotte, sociale vrouw die af en toe graag zot doet ook!
    Op mijn verlanglijstje staat nog zeer veel:
    noorwegen, indonesie, Zuid-Afrika, thailand, Vietnam, china, enzo...
    Ik ben ook altijd te vinden voor de zuid-europese landen waar het warm is :)

Ik zoek iemand die ontspanning graag wil afwisselen met excursies, en de cultuur/natuur ontdekken.
    Terrasjes doe ik ook altijd graag :).

Ik wil er wel graag bij vermelden dat ik een knieprobleem heb, waardoor lange wandelingen voor mij uitgesloten zijn. Dus voor mij helaas geen trektochten meer.

Daarmee dat ik ook vraag achter iemand die ontspanning graag afwisselt met activiteit :).

Enkel vrouwen.

2. JeffVH

JeffVH New Member

Hey Sarah,

Leuk om zo'n enthousiaste oproep te lezen hier! :)
    Ik zit een beetje met het zelfde probleem als jij, namelijk veel te veel landen op mijn verlanglijstje. ;-)
    Spijtig genoeg kies ik meestal voor de zuidelijke landen en dan vooral Spanje en Portugal.
    Verder ben ik ook al in Italiƫ, Ierland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Tsjechiƫ geweest.

Mijn oog is nu gevallen op de Scandinavische landen zoals Zweden en Noorwegen, of de Verenigde Staten.
    Zelf houd ik veel van reizen en probeer ik er zo veel mogelijk van te profiteren.

Een cultureel uitstapje zoals een namiddagje in een museum of een leuk terrasje is perfect, maar een wandeling door de steden of in de wilde natuur kan ook altijd!
    Ik ben wel iemand die graag voor basis luxe kiest zoals een hotelkamer boven een tent. :)

Ik weet dat je op zoek bent naar alleen vrouwen, maar zelf ben ik iemand die niet graag alleen reist.
    Dus lijkt het me wel leuk om samen te reizen.

Mocht je je daar in kunnen vinden, dan hoor ik het graag! :)

Groetjes,
    Jeff

3. LiesbethDB

LiesbethDB New Member

Hey, ik heb zojuist een berichtje toegevoegd aan het forum, ik zoek reisgenotes voor Vietnam en Cambodja in het voorjaar. Je moet het maar een kijken en laten weten als je interesse hebt

grtjs, Liesbeth

4. Tay

Tay New Member

Hey Sarah

Zegt IJsland jou iets? Of Fins Lapland?

Groetjes
    Tay

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie