Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht voor midden/zuid Amerika 3 wkn sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angela34

New Member
Hi,

Graag zou ik in september een verre reis maken (voorkeur voor midden/zuid Amerika), maar sta voor andere opties eventueel ook open

Zelf ben ik 34 en hou ik ervan om overdag actief bezig te zijn, dingen zien/doen/bekijken. Evt af en toe een dagje relaxen tussendoor of aan het einde van de vakantie. In de avond zeker in voor gezelligheid, drankjes drinken enz.

Heb al aardig wat gereisd, maar ben op dit moment single en wil liever niet gebonden zijn aan de planning van een groepsreis. En helemaal alleen op reis is ook maar alleen..

Wie heeft er zin om met me mee te gaan?

Gr. Angela

hallo Angela, was ik al paar keer in brazil, dus als je iets over dat land wil weten vraag het maar.
In november ga ik er normaal gezien terug naar toe.

Hallo,

Ken je de Overland-formule ? Indien niet en je hebt er interesse voor, stuur dan een mailtje naar : pascalinebackstage@gmail.com
Zelf ben ik van plan om opnieuw een Overland te doen door Zuid-Amerika. Je kan ook eens kijken op mijn eigen zoekertje : Overland Zuid-Amerika.
Groetjes, Pascaline

Bijlagen

• 417-P9270876.webp
    780.7 KB · Weergaven: 2
Hallo Angela,
Heb wel interesse voor verre reis en Zuid Amerika staat wel hoog op mijn verlanglijstje.
Zij er al concrete plannen van de reisroute ?
Zelf heb ik al meerdere reizen ondernomen met Joker reizen maar zoals je zelf ook vermeld lijkt het mij beter om samen met andere
reislustigen een reis te plannen waarbij je meer uitgesproken interesses kan invullen. Heb je ook al enig budget voor ogen ?
Ik sta alvast klaar om meer informatie te verzamelen van plaatselijke natuurparken, culturele & historische bezienswaardigheden, ...
Mijn grootste interesses zijn wel meer natuurgebonden, plaatselijke culturele sfeer, bezoeken van museum mag ook wel eens op het programma staan maar
maar kijk meer uit om grotere steden buitenshuis ... zelf te ontdekken.
De maand september komt alvast in het vizier, kijk uit naar verdere communicatie voor het plannen van aangename reis.
Grtn,
Michael

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...