Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht voor Thailand vertrek februari

chareller

New Member
Hoi, mijn naam is Charelle ik ben 26 jaar en ik wil graag op 15 februari vertrekken naar Thailand om daar 4 weken rond te reizen.
Is er toevallig nog iemand die ook op deze datum wilt vertrekken, of ook deze periode naar Thailand wil? Het lijkt mij heel leuk en fijn om niet alleen te starten. Daarna kunnen we altijd weer verder kijken! Stuur mij vooral een berichtje of dm (charelle_r) als je dit ook leuk lijkt!

Hii, mijn naam is Chantal (21) en ik ga 6 februari naar thailand voor 3 weken. Ik ben zelf nog nooit wezen backpacken maar ben wel erg avontuurlijk, woon ondertussen al 2 jaar in spanje en ben gek op de zon.
Het lijkt mij gezellig om me reis met iemand te starten en mensen leren kennen onderweg.
Als je deze periode ook in Thailand bent en lijkt het je gezellig om een drankje te doen stuur even een Dm
(Chantalspijkerman)

Laatst bewerkt:
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...