Reismaatje gezocht voor Zuid-Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yiolien

New Member
Hallo allemaal,

Half/eind september zou ik graag vertrekken naar Azië voor enkele maanden (ergens tot januari-februari). Op het lijstje staan China (Yunnan), Laos, Cambodja, Vietnam, Myanmar, India en daar mogen er nog wel een paar bij :-) Er moet nog veel gepland worden, dus inbreng is zeker welkom!

Ik zoek iemand die er graag op uittrekt voor de natuur, vele lokale contacten, cultuur, plaatselijke keuken, geen al te grote luxe en iemand die het allemaal wat neemt zoals het komt! Ik zou heel graag ook coachsurfen en eventueel een tijdje op een biologische boerderij ofzo werken.

23v Bxl (Graag mensen van dezelfde leeftijd of ouder)

Hoi!

Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje voor een rondreis en eventueel vrijwilligerswerk, je reisplan spreekt me erg aan. Ik zou er wel Nepal aan toe willen voegen. :) Ik heb nog niets gepland dus alles staat nog open..

Ik ben zojuist afgestudeerd en heb vanaf oktober alle tijd om te gaan reizen. Ik ben in April voor 6 weken naar Nepal geweest voor mijn afstudeerproject, vandaar dat ik enthousiast ben geworden voor meer reizen in Azië.

Ik wil tijdens de reis zoveel mogelijk onder de bevolking komen en de culturen leren kennen.

Ik ben 21 (sept. 22), kom uit Brabant, ik ben enthousiast en leergierig en ben overal voor in!

Groetjes Yvette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan