Reismaatje gezocht Zuid oost Azie begin 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

LolaReijinga

New Member
Hoi!
Mijn naam is Lola, en ik ben 25 jaar.
Ik ben van plan om in januari 2024 richting Zuid-oost Azie te gaan, om daar ongeveer 5 maanden te backpacken. (Denk aan de landen: Laos, Cambodja, Vietnam etc)
Aangezien ik niemand kan vinden die met mij mee wilt, probeer ik het op deze manier. Het liefst zou ik graag om reis willen met een dame, in dezelfde leeftijdscategorie.

Ook weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen.. Samen dit uit te stippen, lijkt mij erg fijn, en tips zijn altijd welkom.

Mvg Lola

Hoi Lola,

Mijn naam is Sylvia en ik ben zelf momenteel 23 jaar oud. Ik zit zelf al heel lang te twijfelen om te reizen door Azië, maar alleen gaan vind ik toch wel spannend. Het lijkt me leuk om te kijken of we misschien samen weg kunnen gaan?

Mvg Sylvia

Hoi Lola,

Ik ben Anouk en ik ben 23 jaar oud. Zelf ben ik van plan om van Januari tm maart in Azië te gaan reizen. Zelf ben ik naar Thailand geweest vorig jaar en vanuit daar staan Vietnam, Laos en Combodja hoog op mijn lijst! Nepal lijkt me ook heel gaaf. Het zou me leuk lijken een deel samen met iemand te reizen. Misschien kunnen we binnenkort samen kijken?

Groetjes, Anouk

hee,
Ik ben joep en ben 24 jaar. ik ben opzoek om in 2024 en reis te maken, Thailand lijkt me leuk maar andere opties zou ook prima zijn
lijkt het je leuk om samen te gaan, stuur me dan een berichtje !
insta : Joepvdw_

Hey Lola, ik ben Lore 22 jaar. Ben van plan Februari naar Zuidoost Azië te gaan, heb ook niemand die mee wilt gaan. Zou ook nog naar Thailand, Maleisië, Indonesië en de Filipijnen willen gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan