Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fem86

New Member
hoi hoi,

Mijn naam is Femke, 35 jaar uit Brabant.
Al veel van de wereld gezien en gaat graag nog veel ontdekken.
Sinds vorig jaar vrijgezel en alleen reizen is niet helemaal mijn ding. Ik wil graag de dingen die ik meemaak kunnen delen met iemand en samen enthousiast zijn, de dingen ontdekken, lokale gerechten proeven enz.
Ik heb nog niet echt een reis in gedachten en sta voor veel open.
Natuurlijk nog wel vanalles op mijn ' bucketlist' staan.
Kom graag in contact met anderen en wie weet kunnen we bij een leuke klik samen binnenkort de wereld verder ontdekken!

Hallo Femke,
Dit zal waarschijnlijk niet het gene zijn dat je zoekt maar je weet nooit.
Een vriend en ik gaan eind augustus naar Spanje voor 2 weken. Hebben 2slp app gehuurd dus hebben nog wat plaats over. We zouden met de wagen gaan. En vervoer en verblijf zouden wij op onze rekening geven. Bij interesse of vragen laat je maar wat weten.
Mvg, Gregory.

Hoi!
Bedankt voor je reactie.
Spanje staat niet direct op mijn lijstje inderdaad, maar wil best eens kijken of er een klik is en wie weet is het dan heel leuk om met z'n drieën te gaan.

Ja Spanje is niet echt het grootste avontuur. Maar het is niet toeristisch Spanje hoor. Het is er nog echt Spaans.
En hoe zie je het dan verder? Als je met vragen zit ofzo...

Waar komen jullie vandaan? Misschien een keer wat afspreken en het er eens over hebben wat de ideeën zijn.

Wij zijn beide van Deinze. Dicht bij Gent. En jij?
Ja klinkt goed. Moet wel zeggen dat wij niet de grootste avonturiers zijn. Eerder Bourgondiërs. Maar eens een uitstap of dergelijke kan er zeker wel bij.

Hallo Femke
Hier met een prettig gestoordeman met de naam Hans 59jr en single ,,en zou heel graag met je mee willen
gr Hans hoop wat van je te horen.

Hey Femke!
Komende zomer had ik bedacht om te proberen van Georgië via Turkije naar Bulgarije te reizen. En als dat niet lukt: in ieder geval Georgië. Een paar mooie hikes in de bergen maken, beetje relaxen tussendoor en verder nog geen plannen. Hoe lijkt je dat?

Hoi Femke,
ik ben ook nog op zoek naar reisgezelschap voor de komende zomerperiode. Ik ben 32 jaar.
En ik wil het liefst naar Italie, Portugal of een fijn eiland. Lekker eten, drankjes doen, cultuur en zon!
Bij interesse hoor ik graag van je dan kunnen we even verder contacten.

Groetjes Jolien

Hoi Jolien,

Leuk dat je reageert.
Ik ben ondertussen voorzien in de zomer.
Waarschijnlijk wil ik ergens in oktober verder weg.
Past dat ook?

Hoi Femke en Jolien,

Ik ben ook nog op zoek naar reisgezelschap voor de komende maanden. Ik ben zelf ook 32, van Oost-Vlaanderen en vooral zin in wat cultuur, zon, eten, beetje strand en eens surfen ed.

Groet!

Hey Jolien,
Ik heb een reis geboekt voor twee personen naar Malaga vertrek vanuit Eindhoven 6 juli retour 10 juli. Corona test zondag 4Vluchten, hotel met ontbijt en huurauto is reeds voldaan. Uw kosten zouden nog zijn middag/avondeten, uitstapjes en terrasjes.Ik ben een vrouw van 50 j leeftijd slecht te been verplaatst mij met een plooibare scooter. Ben zelfstandig en heb geen of weinig hulp nodig.

Bij interesse hoor ik het graag

Groetjes
Wendy

Goedemiddag Femke
ik ben ondernemer van 46 jaar oud niet van veel woorden maar daden in tweede week van augustus wil ik naar Turkije kusadasi ik ben bereid voor U ook te boeken.
geraag serieus antwoord

gegroet Jacob

Hoi Wendy, Dank voor je bericht. Dat gaat me helaas niet lukken aangezien ik dan nog geen vakantie heb. Maar hopelijk kan je iemand vinden. Veel plezier alvast!

Hoi Jolien,

Leuk dat je reageert.
Ik ben ondertussen voorzien in de zomer.
Waarschijnlijk wil ik ergens in oktober verder weg.
Past dat ook?
Hey Femke, fijn dat je voorzien bent. In oktober heb ik al een weekje weg geboekt met een vriendin.
Maar wens je een mooie zomer!

Hey Femke,

Daar ik ook vrijgezel ben en mijn vrienden ondertussen gesetteld zijn, ben ik ook nog op zoek naar een reisbuddy. Op mijn bucketlist staan er nog vele landen vermeld.
Indien je geïnteresseerd zijt, dan hoor ik nog wel van jou en kunnen we zien of het tussen ons genoeg klikt om op reis te gaan.

Groetjes, Diederich.

Dag Femke.
Ik ben Peter, een 55-jarige pianist met een levenslange passie voor Spanje en al wat Spaans is.
Ik zoek één of meerdere reisgezellen om met de wagen door Spanje te trekken.
Ik ben een heuse hispanofiel, spreek vloeiend de taal en gids je graag door dit prachtige land.
Voel jij je geroepen om dit plan mee uit te werken en uit te voeren?
Ambiance verzekerd! Un saludo!
Peter.

Dag Femke of Pedro,
ik heb nu nog wee verlof of in september nog 2 tal weken
heb reeds heel wat gereisd, alsook in Spanje maar zoek nog ev reisgezelschap
ben een 52j sportieve man uit Leuven

Hoi Jolien,

Ik weet niet of je al reactie hebt gehad? Ik heb vanaf 28 augustus vakantie en kan me vinden in hoe jij je vakantie schetst! Ben 28 jaar. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes

Hey Femke,
Amai, zoveel reacties Graag had ik geweten of je al reisplannen hebt en voor hoe lang/welke periode je iets zoekt? Groetjes,MIeke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...