Hoi Femke en Jolien,Hoi Femke,
ik ben ook nog op zoek naar reisgezelschap voor de komende zomerperiode. Ik ben 32 jaar.
En ik wil het liefst naar Italie, Portugal of een fijn eiland. Lekker eten, drankjes doen, cultuur en zon!
Bij interesse hoor ik graag van je dan kunnen we even verder contacten.
Groetjes Jolien
Hey Jolien,Hoi Femke,
ik ben ook nog op zoek naar reisgezelschap voor de komende zomerperiode. Ik ben 32 jaar.
En ik wil het liefst naar Italie, Portugal of een fijn eiland. Lekker eten, drankjes doen, cultuur en zon!
Groetjes Jolien
Hoi Wendy, Dank voor je bericht. Dat gaat me helaas niet lukken aangezien ik dan nog geen vakantie heb. Maar hopelijk kan je iemand vinden. Veel plezier alvast!Hey Jolien,
Ik heb een reis geboekt voor twee personen naar Malaga vertrek vanuit Eindhoven 6 juli retour 10 juli. Corona test zondag 4Vluchten, hotel met ontbijt en huurauto is reeds voldaan. Uw kosten zouden nog zijn middag/avondeten, uitstapjes en terrasjes.Ik ben een vrouw van 50 j leeftijd slecht te been verplaatst mij met een plooibare scooter. Ben zelfstandig en heb geen of weinig hulp nodig.
Bij interesse hoor ik het graag
Groetjes
Wendy
Hey Femke, fijn dat je voorzien bent. In oktober heb ik al een weekje weg geboekt met een vriendin.Hoi Jolien,
Leuk dat je reageert.
Ik ben ondertussen voorzien in de zomer.
Waarschijnlijk wil ik ergens in oktober verder weg.
Past dat ook?
Hoi Jolien,Hoi Femke,
Groetjes Jolien
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?