Reismaatje gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

isaverstegen

New Member
Hee hoi allemaal,

Ik ben Isa en ik ben 25 jaar oud en ik wil deze zomer gaan rondreizen of backpacken (voor andere optie sta ik ook nog open). En ik zoek een reismaatje / reisgenootje om samen mee te gaan reizen!

Ik ben niet meer gebonden aan school omdat ik in deeltijd studeer en kan dus eerder moment op reis gaan.

Ik zou of graag ergens in Europa gaan of in Azië of Afrika. (Iets anders kan natuurlijk ook)

Ik hoop hier een leuk en gezellig reismaatje te vinden :)

Groetjes,
Isa

Hey Isa,

Ik heb via ticketswap 2 treinkaartjes gekocht voor een slaaptrein naar praag. Duurt 5 dagen (maar in praag heb je eigenlijk 3 dagen). Ik wil komend jaar misschien ook backpacken en wil eigenlijk naar praag om te onderzoeken of dat wat voor me is. Wil daarom ook in praag in een hostel gaan zitten. Wil je mee?

Groetjesss
Corné

Hallo Isa,

Ik ben Jenny en heb een B&B in Zuid-Italie en zoek vanaf zo snel mogelijk tot 8 juli iemand die me als vrijwilliger komt helpen met de gasten, de tuin, het huis, de gastenkamers etc. Het is tegen kost en inwoning en je hebt en eigen kamer en uiteraard af en toe een uitstap. Het is op het platteland. Je kunt me bereiken via workingguest(at)tiscali.it.

Heyyy Isa!

Ik ben 22 jaar en kan prima aansluiten op jou zoektocht, deze zomer(juli-augustus)

Laat maar weten!

Gr Pieter

Heey Isa, ik ben Marissa, 25 jaar en ook op zoek naar een reismaatje. Ik zou graag ergens in Europa willen reizen of evt. Amerika. Indien het je wat lijkt hoor ik het graag, ik heb alleen maar 3 weken vakantie, eind augustus en begin september. Groetjess

Hee Isa! Ik heb ook een oproep gedaan om een auto trip naar Kroatië te doen...bekijk hem anders even op mijn profiel :).

Ik weet niet of je al iemand heb gekozen van de vorige reacties ik zoek ook een reismaatje, liefste door europa trekken maar een zonvakantie is ook prima laat me maar iets weten

Hai Isa! Ik ben Franny, 21 jaar, en ik zoek een reisgenootje voor de laatste week van augustus. Maakt me niet uit waar, wil graag verkennen. Ik sluit ook graag aan als je al onderweg bent.

Hoihoi! Interessante optie:) als je het leuk vind om me er meer over te vertellen dan let me know! x Dion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan