Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RinNaa

New Member
Hey hallo,
Ik ben op zoek naar de reismaatje om af en toe eens mee op vakantie te gaan.
Zelf ben ik inmiddels alweer 35 woonachtig in natuurlijk de mooiste provincie van NL, Friesland Ik werk al een aantal jaar in de zorgsector.

Qua bestemming maakt het mij niet zoveel uit ik ben flexibel. Ik heb inmiddels al meerdere plaatsen binnen en buiten Europa bezocht.
Ik hou van lekker zonnen, door winkelstraatjes slenteren af en toe een terrasje pakken en natuurlijk op excursie.

Lijkt het je leuk let me know!

Groetjes
Nan.

Ik ben inmiddels al en 83 jarige man, ben gezond en sta noch midden in het leven . Ik zoek een reisgenote voor autoreis in Duitsland, Luxenborg,
Noord Frankrijk of Zwitserland . Liefs buiten de grote Vakanties .
Groetjes Paul

Ha goeie, Ik haw in camper en gean der geregeld op út. Ik ha fakânsje yn juny en july. Ik bin in 62 jier man en wenje yn Penjum. Ast ynteresse hast , lit it ús witte.

Hey Nan

Ik ben Claudia, 39 jaar en woonachtig in de mooiste provincie van België, Limburg

Jouw bericht sprak me aan omdat jouw interesses precies overeenkomen met de mijne

Ik ben administratief bediende en ben flexibel in de periode.

Mocht je nog interesse hebben hoor ik het graag.

Groetjes
Claudia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...