Reismaatje in augustus gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door An Mingels, 28 jun 2018.

Tags:
  1. An Mingels

An Mingels New Member

Hallo,

Vanaf 30/07/18 tot 22/8/18 (zo ongeveer) ga ik op reis. Minimaal 10 dagen, maximaal 3 weken. Ik heb geen concreet plan (ben er laat mee). Belangrijk zijn: zon, veel natuur, cultuur. Ofwel actief (wandelen, fietsen, etc.) - ik hou van zee en bergen - ofwel door een land trekken. Maar wel met veel ontspanning! Genieten.. Ik denk aan Noorwegen, Zweden, Zuid-Portugal maar ook Libanon. Maar ik sta voor alles open.
    Ik zoek een leuke, vlotte, nieuwsgierige, actieve maar ook relaxed reispartner met een open mind (het liefst tussen 30 en 45jaar). Iemand met levens- en reiservaring.
    Ik heb zelf al heel wat gereisd, quasi altijd met de rugzak door een land getrokken. Ik ben open, eerlijk, positief, actief maar ook kalm, hou van humor en sta open voor iets nieuws :) .
    Ik spreek graag op voorhand af, een klik lijkt me wel belangrijk :) .

Zie jij er een reismatch in, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,
    An

Arash vindt dit leuk.

2. nick74

nick74 New Member

Hallo An,

ik ben Nick uit W-vl (44j) en ik ben eveneens op zoek naar een actieve vakantie. Mijn verlof is voorzien voor in augustus, dus zou me wel lukken. Noorwegen en Zweden staan zeker op mijn
    verlanglijstje, ben er nog nooit geweest.

Ondertussen al iemand gevonden ?

Grtjs
    Nick

3. stijndp

stijndp New Member

hoi,

Heb je een PM gestuurd.

4. tibi

tibi New Member

Hoi An,

Van 23 tot 29/8 heb ik een hostel geboekt in Praag, volledig betaald, maar mijn reispartner kan niet mee dus als je zin hebt

5. LievenL

LievenL New Member

Dag An,

Ik ben ben op zoek naar een reisgenoot voor in de periode tot 31/7 of ergens tussen 16/8 en 31/8. Qua periode dus niet direct een match...
    Zelf ga ik het liefst naar Italiƫ om er te genieten van zon, zee, bergen, cultuur en het lekkere Italiaanse eten ;-) Voor een andere bestemming sta ik ook zeker en vast open . Ik ga graag actief wandelen of fietsen ... alsook kuieren in een stadje of luieren aan het zwembad.

Mocht je hiervoor te vinden zijn dan hoor ik het graag.

Zonnige groeten uit Brugge,
    Lieven.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie