Reismaatje interrail Europa gezocht! (V) 20-25 jaar - juni/juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milou1998

New Member
Hoi!

Mijn naam is Milou, 23 jaar en ik woon in Amsterdam. In juni/juli zou ik graag voor een paar weken willen interrailen door Europa! Het lijkt me leuk om meerdere landen en steden langs te gaan om zo veel mogelijk van Europa en haar cultuur te zien.
Ik vind het zelf leuk om actieve dingen te doen, maar dit ook af te wisselen met relaxte dagjes. Eigenlijk ligt alles nog open! Ik zou het in ieder geval leuk vinden om dit samen met iemand te doen.

Spreekt jou dit aan? Laat het me dan weten :)
Groetjes!

Heeyy klinkt als een leuk plan! Ik wil zelf ook interrailen in eind juli/begin augustus. Misschien kunnen we via app kijken of onze reisideeen een beetje matchen? :)

Hoi!

Leuk idee! Hebben jullie al plannen gemaakt?
Ik ben zelf 24 jaar en ook aan het kijken naar een interrail. Het liefst midden of eind augustus voor ongeveer 3 weken.

Laat het maar weten! Misschien kan ik me bij jullie aansluiten :)

Groetjes, Pien

Hoi!

Leuk idee! Hebben jullie al plannen gemaakt?
Ik ben zelf 24 jaar en ook aan het kijken naar een interrail. Het liefst midden of eind augustus voor ongeveer 3 weken.

Laat het maar weten! Misschien kan ik me bij jullie aansluiten :)

Groetjes, Pien
Hey Pien,

Dit lijkt mij zelf ook een leuk idee en ik zou ook eind augustus, begin september graag gaan interraillen. Mij lijkt het leuk om een stuk met iemand samen te doen. Ik weet niet of je toevallig al plannen hebt gemaakt of net als mij een beetje last minute bent.

Als je nog op zoek bent naar een maatje hoor ik het graag,

Groetjes Debora, (ik ben trouwens 22 jaren oud)

Hey Pien,

Dit lijkt mij zelf ook een leuk idee en ik zou ook eind augustus, begin september graag gaan interraillen. Mij lijkt het leuk om een stuk met iemand samen te doen. Ik weet niet of je toevallig al plannen hebt gemaakt of net als mij een beetje last minute bent.

Als je nog op zoek bent naar een maatje hoor ik het graag,

Groetjes Debora, (ik ben trouwens 22 jaren oud)

Hoi Debora!

Ik ben zelf ook opzoek naar een reismaatje voor een interrail reis door Europa (september lijkt me goed).
Ik heb nog geen concrete plannen maar zou graag de hele reis samen met een reisgenoot maken en hierdan ook samen de plannen voor maken.

Mocht je nog opzoek zijn dan hoor ik het graag :)!

Groetjes India (21 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan