Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje Japan/Zuid-Korea juli/aug 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hiii!
Mijn naam is Amber, ik ben 35 en werk als docent Engels op een middelbare school.
Ik wil heel graag (minimaal) 3 weken naar Japan of Japan en Zuid-Korea reizen. ivm mijn werk moet dit in de zomervakantie dus tussen 10 juli en 17 augustus.
Als ik reis wil ik graag zoveel mogelijk zien van de dingen die ik niet ga zien in Nederland, ik wil ook graag de lokale keuken proberen en zoveel mogelijk nieuwe ervaringen meemaken. Eens in de zoveel dagen een dagje rust bij strand/zwembad met een boekje vind ik ook heerlijk. Ik hoef niet alles samen te doen, maar zit er zeker niet op te wachten om alles alleen te doen.
Ik heb op het moment nog niets geboekt dus alles ligt open, mocht jij denken klinkt leuk laten we het gesprek aangaan! Neem dan vooral contact op en hopelijk kan er een mooie reis gepland worden samen.
Groetjes,
Amber

Hoi Amber! Ik ben Rory, heel toevallig ook docent Engels op een middelbare school, en 26 jaar. Ik neusde wat rond op dit forum toen ik jouw berichtje zag, omdat ik op zoek ben naar iets leuks om in de zomervakantie te gaan doen. Het heeft me altijd interessant geleken om naar Japan en/of Zuid-Korea te gaan, maar om dat avontuur nou voor het eerst in mijn eentje aan te gaan is toch iets té spannend. Zou je het leuk vinden om verder te kletsen? Ik hoor het graag. Groetjes, Rory

Hallo beide,

Is het verder nog gelukt met deze reis? Willen jullie nog iemand bij? Japan en Zuid Korea is ook mijn droom. Maar niemand van mijn omgeving is gemotiveerd om mee te gaan. Ik hoor graag als er nog mogelijkheden zijn. Ik ben gezellig en wil tijdens een reis zoveel mogelijk zien. Ik hoor van jullie!
Groetjes
Harout

Hoi Harout,
Ik heb geen reactie ontvangen en heb inmiddels een andere reis gepland voor deze zomer. Hopelijk lukt het jou om nog wat leuks te plannen!
Groetjes, Rory

Hi beiden!
Kennelijk is mijn reactie niet geladen, heel vervelend want ik vroeg me al af waarom ik niets meer hoorde. Super sorry!!!
Ik heb nog niet geboekt nu dus, blij dat jij wel een reis hebt kunnen plannen Rory, excuses dat het niet gelukt is samen.
Groetjes Amber

Hoi, super jammer ja! Ik hoop dat jullie nog een leuke reis kunnen plannen. Succes! Groetjes, Rory

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...