Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje juli-aug 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

altijdlinda

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben Linda, 24 jaar en kom uit de buurt van Emmen. Ik zoek iemand (v) die het leuk vind om erop uit te gaan, dagtrips te maken, safari’s doen, af en toe een dagje relaxen en van een lolletje houdt.

Ik wil even benadrukken dat dit vanwege privé omstandigheden nog wel onder voorbehoud is. Maar omdat ik gebonden ben aan de zomervakantie (en die is al snel), lijkt het me verstandig om toch al te kijken of het misschien met iemand klikt.

Ik hou van de combinatie tussen cultuur, natuur, stad en strand. Ik drink geen alcohol maar als de situatie zich er toe leent, sta ik midden op de dansvloer het gekst te doen, dus maak je daar maar niet druk om. Overigens hoef ik niet elke dag op stap, maar vind ik een feestje af en toe wel leuk natuurlijk. Het liefst reis ik semi low budget.

Ben jij een dame tussen de 20-30 jaar, en heb je ook interesse in landen als Sri Lanka, Vietnam, Cambodja? En ben je tussen 22 juli en 20 augustus vrij? Stuur me dan een berichtje .

Groetjes en misschien tot snel!

Ps: mijn oog ligt nu op +/- 5 dagen India (Taj Mahal ) en dan door naar Sri Lanka , maar ik sta open voor jouw input!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...