Reismaatje maand September

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Andreavl, 25 jul 2018.

Tags:
  1. Andreavl

Andreavl New Member

Hoi reizigers,

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor de maand september. Alle opties staan nog open maar landen zoals Colombia lijkt me wel echt super gaaf. Ik ben een makkelijk persoon in omgang, houd van avondturen en `s avonds een lekker pilsje :) Ik vind het leuk om met een auto, 4x4 of caravan rond te touren.

Ik ben 25 jaar oud, woonachtig in brabant.

Ben je geïnteresseerd laat me iets weten

Groetjes Andrea

2. Karin Verspeelt

Karin Verspeelt New Member

Dag Andrea,

Ik ben Karin 38 jaar ( maar heel jong van geest ) , wonend te Hasselt .
    Ik zoek ook nog een reisgezel voor de periode van 20 september tot 1 oktober.
    Moest jij interesse hebben laat mij iets weten . Groetjes Karin

3. Pablo

Pablo New Member

Hallo Andrea,

Ik ben Pablo 29 jaar kom uit Limburg.
    Ik ben op zoek naar een reisgezel in de periode september of oktober.
    Ik heb nog geen exacte datum maar kan kwa periode alle kanten op.
    Mocht je interesse hebben laat het me weten dan kunnen we kijken
    waar naar toe etc.

Groetjes,
    Pablo

4. WildFlowers

WildFlowers New Member

Dag Andrea

Ik reis waarschijnlijk in september met een vriendin voor 3 weken naar Colombia. Ik zou het tof vinden om met 3 of 4 te reizen dus mocht je interesse hebben in Colombia hoor ik graag wat meer over wie je bent en wat jouw reisverwachtingen zijn. Ikzelf wil graag de mooie plekken in de natuur opzoeken en avontuurlijke sporten uitoefenen, maar ook de charmante steden doorkruisen en af en toe eens chillen op een idyllisch verlaten strand. Low-budget reizen maar geld uitgeven aan dingen die het ├ęcht waard zijn (duiken? Paragliden?, .. ). PS: Ik hou ook wel van een pilsje s'avonds ;) Ohja, wij zijn allebei 24 en uit het Gentse.

Groetjes

Hanna

5. Niels000

Niels000 New Member

Al concrete plannen?
    Colombia staat al lang op mijn verlanglijstje!
    Ik ben avontuurlijk, open minded, sportief, heb tijdje in buitenland gewoond en ook woonachtig in het Gentse.
    Ben begin de 30 maar wel nog zeer jong van geest, lees ik voel me 25
    Oja, ik ben ook arts, dus veilig om mee op reis te nemen

Groetjes,
    Niels

6. Davinaam

Davinaam New Member

Hallo !
    Ik ben wel geintereseerd in een reisje nu Cambodja sprak mij vroeger ook wel aan maar vorige zomer is er een collega geweest en zou niet meer terug gaan zoveel is er eigenlijk niet te doen ... tempels tempels en voor de verandering nog eens tempels als je 1 gezien hebt denk ik dat je niet veel meer te doen hebt ... ik ben wel bereid om eens samen te brainstormen
    Groet

7. Sofian

Sofian New Member

Hallo,

Als je nog een reisgenoot zoekt, dan kan je me contacteren. Ik doe het dit jaar rustig aan met mijn studies psychologie want ik heb nood aan ontspanning. Ik hou van avontuur en een uitdaging.

Sofian

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie