sharina New Member 5 mei 2023 #1 hallo, ik zoek graag een reisgenootje om begin augustus mee op vakantie te gaan, bestemming maakt niet zoveel uit zolang er maar zon en strand is!!
hallo, ik zoek graag een reisgenootje om begin augustus mee op vakantie te gaan, bestemming maakt niet zoveel uit zolang er maar zon en strand is!!
D Daan020 New Member 5 mei 2023 #2 Heey Sharina, Had je zelf een kleine voorkeur ? Europa, Azië Lijjkt me super leuk ben er wel even aantoe om er even uit te gaan Groetjes Daan
Heey Sharina, Had je zelf een kleine voorkeur ? Europa, Azië Lijjkt me super leuk ben er wel even aantoe om er even uit te gaan Groetjes Daan
C Corinee New Member 2 jun 2023 #3 Hoi Sharina, Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoe ziet jouw ideale vakantie eruit? Gr. Corine
Han1983 New Member 4 jun 2023 #4 Hey Sharina. Leuk, ik zoek ook een reismaatje voor begin augustus (vanaf 8 augustus en dan plm 8 dagen). Zon, zee en strand zijn belangrijk voor mij en uiteraard mooi weer. Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije...zoiets. Hoor graag van je!
Hey Sharina. Leuk, ik zoek ook een reismaatje voor begin augustus (vanaf 8 augustus en dan plm 8 dagen). Zon, zee en strand zijn belangrijk voor mij en uiteraard mooi weer. Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije...zoiets. Hoor graag van je!