Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje(s) gezocht kerstvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anna Jager

New Member
Hoi! Ik ben Anna (19), kom uit Drenthe en ben opzoek naar iemand die met mij rond de kerstvakantie een citytrip wil maken, op het strand wil liggen, wil hiken of noem maar op. Je hoort het wel, ik wil er gewoon even lekker tussenuit! Ik houd van film en fotografie. Verder ben ik ook niet vies van een paar drankjes.

Wil jij met mij dit avontuur aangaan? Stuur mij dan even een berichtje en vertel wat over jezelf. Misschien kunnen we wel een klein groepje met elkaar vormen.

Hoi Anna
Ik ben een man, veertiger en ga ieder jaar naar Egypte, dus als je wil kun je mee

Hi Anna! I'm in. Ik zou ook wel lekker weg willen met kerst. Ik ben Lidewij, 28 jaar en woon in Leiden. Ik ben niet in voor alle landen, maar wie weet vinden we wat. Groet!

Hoi Anna! Wat een leuk idee. Ik zou ook rond de kerstvakantie wel weer op pad willen! Een citytrip lijkt me leuk, maar ik houdt ook zeker wel van wat avontuur. Ik heb zelf wel eens zitten kijken naar een trip met de interrail pas. Dus een trip met de trein door Europa.
Ik ben Evelien en ik ben 27 jaar. Ik studeer Toegepaste Psychologie en ik woon in Groningen!
Het lijkt me leuk om in contact te komen!
Groetjes!

Hoi Anna!

Ik ben 25 jaar en zoek ook een reisgenoot rond de kerstvakantie! Ik kom uit Belgie dus dat is wel een stukje van jou, maar laat me zeker waf weten indien je nog steeds iemand zoekt!

Hoihoi!
Ik ben Liedewij, 23 jaar en momenteel heb ik een half jaar een tussenjaar. Het lijkt me leuk om met een groepje op pad te gaan voor een aantal weken. Zelf houd ik veel van de natuur, zee, wandelen maar ben ik ook zeker fan van een stedentrip.

Wat leuk! Ik zit er aan te denken om misschien van 15 nov t/m 19 nov ook nog een weekje weg te gaan. Ik zag dat tickets naar Ibiza in die periode erg goedkoop zijn. Lijkt het iemand leuk om aan te sluiten? Of heeft iemand andere ideeën?

Hey, wat een leuk oproepje! Lijkt mij ook erg gezellig om aan te sluiten. Ik ben Julia, 22 jaar en kom uit de Achterhoek. Ik zou graag wat meer van de wereld (laten we dan starten in Europa ) willen zien! Ik ben zeker in voor wat actie en actiefs, maar kan ook lekker van de zon genieten!

Het lijkt me leuk om wat meer te horen!

Hoi Anna

Tuurlijk ben ik te oud ,,maar moet zeggen topper maakt wat leuks van
geniet van het leven want het duurt maar even, en doe wat je wil ,,,kletsen doen ze toch,

Hoi hoi,

Wellicht een beetje laat maar zijn hier al concreet plannen gemaakt om weg te gaan? Ik wil graag net na de kerst even een aantal dagen weg! Ik ben 29 jaar, kom uit het gezellige Brabant en ben erg benieuwd!

Groetjes,
Michelle

Hoi,

Lijkt me een gezellig groepje om aan te sluiten mits jullie dat willen. Ik ben Jarno 35 voel me 25 . Graag hoor ik of het mogelijk is. Na de kerst komt voor mij prima uit

Gr Jarno

Hoihoi,

Weet niet of hier ondertussen al plannen voor gemaakt zijn maar wellicht nog het proberen waard

Ik ben Fabian, 22 jaar en kom van de Veluwe. Ook ben ik nog studerende, maar daarmee heb ik het de komende periode vrij rustig. Dat gecombineerd met dat ik er even lekker tussenuit wil maakt het een ideaal moment dit ook daadwerkelijk te doen .
Het liefst ga ik zo snel mogelijk even weg, maar een verdere periode tot aan eind januari moet ook zeker lukken.

Mijn voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld en stedentrip(je) of hike/natuurvakantie, maar ik sta voor alles open. Zolang de ander ook beschikt over een gezonde dosis reislust maakt het voor mij niet uit of dit mannen of vrouwen (of een combinatie van) zijn!

Ik hoor het wel!

hai anne

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon stedentrip spanje portugal griekenland
grt mar hoofddorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...