Hallo allemaal,
Ik ben Susan, 34 jaar en vol met reisdromen! Ze kunnen natuurlijk niet allemaal tegelijk uitkomen dus we beginnen bij deze! ;-)
Ik heb mijn zinnen gezet op een groepsrondreis van 22 dagen. Nu is het natuurlijk leuker om die samen met iemand te boeken of misschien met meerdere personen. Dan is de voorpret des te leuker!!
Het is een rondreis met veel afwisseling, nationale parken, steden,, actieve wandelingen, Vegas en natuurlijk gezelligheid!! De reis is een combi van kamperen en hotels afgewisseld.
Nu ben ik op zoek naar gezellige mensen (1tje mag ook;-)) die ook een mooie onvergetelijke reis willen maken en daarbij een beetje actief en ondernemend zijn en het leuk vinden om vooraf leuke plannen te maken, wandelroutes voor de parken uitzoeken, bezienswaardigheden in de steden opzoeken enz.
Gewoon vakantie voorpret dus!! En zeg nou zelf, dat is toch veel leuker met elkaar dan alleen?!
De reden dat ik alleen reis is het bekende verhaal, alles gesetteld en niet reislustig!
Ik hoor het wel als je net zo enthousiast bent geworden als ik!!
Owjah, dit is het programma ongeveer, en er is veel ruimte voor excursies die je zelf kan kiezen.
- Dag 1 - vlucht Amsterdam – Los Angeles
- Dag 2 - Los Angeles / vrije dag
- Dag 3 - Joshua Tree Nationaal Park
- Dag 4 - Route 66 naar Grand Canyon
- Dag 5 - Grand Canyon
- Dag 6 - Lake Powell - Glen Canyon National Recreation Area
- Dag 7 - Monument Valley - jeeptour
- Dag 8 - naar Canyonlands Nationaal Park en Moab
- Dag 9 - Moab - Arches National Park
- Dag 10 - Capitol Reef
- Dag 11 - via Bryce Canyon naar Zion Nationaal Park
- Dag 12 - Zion Nationaal Park