Reismaatje(s) gezocht voor een 22-daagse rondreis West Amerika in september 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silversuus

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Susan, 34 jaar en vol met reisdromen! Ze kunnen natuurlijk niet allemaal tegelijk uitkomen dus we beginnen bij deze! ;-)
Ik heb mijn zinnen gezet op een groepsrondreis van 22 dagen. Nu is het natuurlijk leuker om die samen met iemand te boeken of misschien met meerdere personen. Dan is de voorpret des te leuker!!
Het is een rondreis met veel afwisseling, nationale parken, steden,, actieve wandelingen, Vegas en natuurlijk gezelligheid!! De reis is een combi van kamperen en hotels afgewisseld.

Nu ben ik op zoek naar gezellige mensen (1tje mag ook;-)) die ook een mooie onvergetelijke reis willen maken en daarbij een beetje actief en ondernemend zijn en het leuk vinden om vooraf leuke plannen te maken, wandelroutes voor de parken uitzoeken, bezienswaardigheden in de steden opzoeken enz.
Gewoon vakantie voorpret dus!! En zeg nou zelf, dat is toch veel leuker met elkaar dan alleen?!

De reden dat ik alleen reis is het bekende verhaal, alles gesetteld en niet reislustig!
Ik hoor het wel als je net zo enthousiast bent geworden als ik!!

Owjah, dit is het programma ongeveer, en er is veel ruimte voor excursies die je zelf kan kiezen.

1. Dag 1 - vlucht Amsterdam – Los Angeles
  2. Dag 2 - Los Angeles / vrije dag
  3. Dag 3 - Joshua Tree Nationaal Park
  4. Dag 4 - Route 66 naar Grand Canyon
  5. Dag 5 - Grand Canyon
  6. Dag 6 - Lake Powell - Glen Canyon National Recreation Area
  7. Dag 7 - Monument Valley - jeeptour
  8. Dag 8 - naar Canyonlands Nationaal Park en Moab
  9. Dag 9 - Moab - Arches National Park
  10. Dag 10 - Capitol Reef
  11. Dag 11 - via Bryce Canyon naar Zion Nationaal Park
  12. Dag 12 - Zion Nationaal Park
  13. Dag 13 - naar Las Vegas
  14. Dag 14 - Las Vegas
  15. Dag 15 - via Death Valley naar Bishop
  16. Dag 16 - naar Yosemite Nationaal Park
  17. Dag 17 - Yosemite Nationaal park
  18. Dag 18 - Yosemite Nationaal park
  19. Dag 19 - naar San Francisco
  20. Dag 20 - San Francisco
  21. Dag 21 - vlucht naar Amsterdam
  22. Dag 22 - Aankomst in Nederland
reis.webp

Groetjes Susan

Hi Susan,

Wil je de reis perse georganiseerd doen? Ik wil dezelfde reis maken in dezelfde periode maar liever niet georganiseerd, maar juist zelf kunnen indelen. Is dat voor jou ook een optie?

Groetjes Vika

Heey Vika,

Ik vind het juist fijn dat de grote lijnen al uitgestippeld zijn en dat alles aan bod komt wat ik wil zien, en op de locaties kun je de tijd invullen zoals je zelf wilt en met wat je wilt zien. En ik zoek ook wel de gezelligheid van een groep, nieuwe mensen leren kennen, de ervaring delen met elkaar. en een lokale gids erbij met veel info en tips is ook erg handig natuurlijk!

Het zou ook wel kunnen met een zelf bij elkaar gescharreld groepje van 4-6 personen bijvoorbeeld, maar dat is best lastig gok ik! ;-)
Maar mocht je nog leuke ideeen hebben houd ik me aanbevolen! :-)

Het lijkt me idd leuker met groep, maar je kunt veel geld besparen als je zelf plant + boekt.
Verder kun je wel mensen vinden die samen willen reizen.

Zelf(met zus) doe ik gelijkaardig trip, 21 dagen met meer parken :p

Verder via organisatie is je trip echt te snel.
Veel dingen die je op korte tijd moet doen ..

Hallo Susan,

Dit lijkt me een zeer mooie reis om te doen en ben hier zeker wel in geïnteresseerd.
Ik heb een tijdje in San Francisco gewoond 15 jaar geleden, maar ben totaal niet op al de plekken geweest die jij nog wilt aandoen dus heb ik hier zeker interesse in.

Ligt het vast dat dit in September moet doorgaan? Of zijn er ook nog andere reisdata mogelijk? September is namelijk de enige maand die me een beetje moeilijk ligt.

Moest je dit nog verder willen bespreken, mag je me altijd contacteren.

Eveneens sta ik open om dit volledig zelf te organiseren en regelen, vandaar dat andere data ook mogelijk zijn voor mij.

Groetjes,

D.

Hallo Susan,

Dit lijkt me een zeer mooie reis om te doen en ben hier zeker wel in geïnteresseerd.
Ik heb een tijdje in San Francisco gewoond 15 jaar geleden, maar ben totaal niet op al de plekken geweest die jij nog wilt aandoen dus heb ik hier zeker interesse in.

Ligt het vast dat dit in September moet doorgaan? Of zijn er ook nog andere reisdata mogelijk? September is namelijk de enige maand die me een beetje moeilijk ligt.

Moest je dit nog verder willen bespreken, mag je me altijd contacteren.

Eveneens sta ik open om dit volledig zelf te organiseren en regelen, vandaar dat andere data ook mogelijk zijn voor mij.

Groetjes,

D.

Hoi hoi,

Dus je hebt inside information over San Fransico! hahaha altijd makkelijk ;-)
Ik kan wel wat schuiven met de data, maar niet in het hoogseizoen helaas. Zelf organiseren is niet helemaal mijn ding ben ik bang en een groep is natuurlijk ook gezellig!!

Groetjes!!

Hoi iedereen

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Alleen is september lastig aangezien ik leerkracht ben.
Iemand die tijdens de zomervakantie kan? Het is helaas wel duurder in deze periode, maar voor mij hoeft het niet op en top luxe te zijn hoor. Slaap ook wel in een hostel of via airbnb een kamertje ofzo?
Laat gerust iets weten.
Groetjes

Hallo,

Eind Juli, begin Augustus zou voor mij eventueel kunnen, moest je hierin interesse hebben, hoor ik het graag.

Groetjes,

D.

Hey! Ik ben 27j en wil ook wel een grotz reis maken. Mn verlof is net in september dus dat komt nog goed uit. Van waar ben je? En wat is ongeveer de richtprijs? En via welke reisorganisatie zou je gaan?
Groetjes, Elien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan