Hoi!
Ik ben Caroline (23) en ik ben opzoek naar een reismaatje voor ergens in mei, juni en of juli. Een periode samen gaan vind ik ook gezellig, maar helemaal in mijn eentje gaan is nét niet mijn ding!
Zelf wil ik graag naar Indonesië, thailand en ik sta er voor open om naar Australië te gaan. Maar ik sta ook zeker open voor andere landen! Dus laat het vooral weten als je leuke ideeën hebt!
Mocht je ook nog op zoek zijn naar een maatje laat het dan vooral weten, dan kunnen we kijken of we dezelfde verwachtingen hebben van de reis
Hoi Caroline,
Ik ben Marije (24 jaar) en ik ben ook opzoek naar een reismaatje in die periode.
Ik weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt, anders lijkt het mij gezellig te kijken of we dezelfde verwachtingen hebben van de reis
Hii!
Ik wil rond deze tijd ook die kant op om te backpacken
Als je nog niemand hebt gevonden stuur me dan even een berichtje op insta (karssemeijerx)
Xx lisa
Wat een leuk berichtje en wat gaaf dat je wilt gaan reizen. Ik ben net afgestudeerd en wil ook graag gaan reizen maar helaas heb ik niemand in mijn omgeving qua vriendinnen die zo lang weg kunnen. Daarom zoek ik ook een reisgenootje omdat ik alleen reizen toch wel spannend vind en hou van gezelligheid om mij heen. Ik ben zelf 23 jaar en kom uit Twente. Mij lijkt het ook erg gaaf om naar Thailand + Indonesië te gaan en dan wellicht door te vliegen naar Australië. Mocht je het leuk lijkt om te kijken of onze interesses verder matchen mag je me altijd een berichtje sturen!