Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje (v) gezocht om eind feb/maart naar Bali te gaan en daarna Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hii,
Ik ben Philline en ik heb dit jaar een tussenjaar. Ik ben 18 jaar en ik ben op zoek naar een gezellig iemand waarmee ik vanaf eind februari /half maart samen naar Bali kan gaan om daar ongeveer een maand rond te trekken. Daarna wil ik nog naar Thailand en waarschijnlijk Vietnam. Het liefst ga ik met iemand rond dezelfde leeftijd. Heb je zin om mee te gaan, stuur me dan een berichtje .

Hey ben Elien ook 18 en heb mijn tickets naar Thailand al vanaf 18 april. Ik zoek ook nog iemand. Mss kunnen we samen dan in Thailand rondreizen?

Heyy ik ga rond die datum naar Vietnam, heb inmiddels ook al geboekt. Ik ga rond midden mei wel naar Thailand. Tot wanneer blijf je daar ongeveer?

Hey! Wanneer ga je naar Bali? Ik heb net een tussenjaar genomen en ben van plan ook heen te gaan in maart. Ik ben 18 jaar en zou ook graag met een meid van mijn leeftijd willen gaan.

Hey, ik ben ook 18 en ik ben van plan half maart weg te gaan naar Zuid-Oost Azië. Lijkt me heel leuk om (een deel) samen te kunnen reizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...