Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje (v) gezocht voor korte vakanties in Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo267

New Member
Je kent 't wel.. partner druk/kan niet weg, huisdieren moeten verzorgd worden, vrienden/vriendinnen gaan op vakantie met hun gezin, etc. Zelf heb ik de behoefte om af en toe een paar daagjes/week ergens naartoe te gaan in Europa. Maar in m'n eentje vind ik dat niet zo leuk. Daarom zoek ik (vrouw, 50, Limburg) een vrouwelijk reismaatje (leeftijd onbelangrijk).
Momenteel wil ik eens graag richting Oost-Europa (Oostenrijk, Slovenië, Hongarije, Tsjechië, Slowakije). Leuk hotel boeken en dan de omgeving verkennen.
Wie voelt zich aangesproken? Laat wat van je horen! Groetjes!

Hoi Mo,
Ja, ik voel me aangesproken
Ik zit nét op het Forum en zoek ook een reismaatje-leeftijd-onbelangrijk voor reizen binnen Europa.
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, nml. Groningen.
Leuk als je contact opneemt!

Hoi Mara, ik zie nu pas dat je gereageerd hebt op mijn berichtje. Mijn oproep geldt nog steeds. Nog interesse? Groetjes, Mo.

Hey Mo

Hier exact dezelfde situatie, man zorgt voor de huisdieren, vriendinnen gaan met hun gezin
Ik trek ook graag regelmatig erop uit.
Liefst ook Europa.
Georganiseerde rondreizen doe ik ook graag maar is direct veel duurder als single reiziger.

Ik ben 39j en woon in Belgisch Limburg.

Het lijkt me tof om met jou Europa te verkennen.

Mocht je nog interesse hebben hoor ik het graag.

Groetjes
Claudia

Hoi Claudia, ook uit Limburg! Ha, wat leuk! Zullen we eens afspreken voor een kop koffie, dan zien we dan verder! Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...