Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje (v) gezocht voor mooie rondreis Azië ergens in dec - mrt

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM13844
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM13844

Guest
Hallo mensen,

ik wil graag in dec, jan, feb of maart voor max 4 en halve week weer 'n nieuwe rondreis in Azië maken Ik ben er al vele malen geweest en heb daar dan ook al aardig wat mooie landen en plekken bezocht.

Dit keer wil ik oa naar de Filipijnen om daar veel moois te bezichtigen! En om de reis compleet te maken 't liefst icm met meer (ei)landen.

Zou 't leuk vinden om hiervoor (of 'n gedeelte vd reis) 'n leuke reisgenote te vinden, en dan graag 'n beetje van mijn leeftijdscategorie (40-55 jr)
Zijn hier misschien nog leuke dames die ook de behoefte hebben om die kant op te gaan voor 'n mooie rondreis!?

Nog wat info over mezelf: ik ben single, 1.80 m, sportief en zoek graag 't avontuur!
Reizen is mijn grootste passie en ben gek op nieuwe culturen en plekken ontdekken. Genieten vd mooie natuur, buitenlandse keuken en vaak vriendelijke mensen. Dat wil ik dan ook met deze trip ervaren. Actie icm zo nu en dan lkkr chillen

Ik hoor graag van jullie!

hi, dank voor je oproep, misschien heb ik interesse, waar in filipijnen zou je naartoe willen en hoe oud ben je? hoe reis je het liefst, luxe of op een andere manier? hoop dat je dit leest en tot horens dan en groetjes

Hey Marieke, en bedankt voor je reactie!
Ik heb me nog niet goed genoeg verdiept in de Filipijnen, maar heb zoveel mooie dingen op oa tv gezien en veel goede verhalen gehoord. Ik heb dus ook even nog geen idee of je minimaal 3 weken nodig hebt om diverse eilanden te bezichtigen, of zijn bv 2 weken voldoende om de mooiste plekken te bezoeken? Wat ik wel weet is dat ik wrs 2 reisroutes één deze dagen ga ontvangen van mensen die er voor corona zijn geweest!
Ik zelf ben nog 48. In dec word ik 49. En jij?
Hoe ik 't liefst reis? Over t algemeen ben ik basic gewend. Sinds 2009 tot aan corona bijna elk jaar rond gereisd door Azië met bekenden. Ene moment heb je 'n goedkoop hotelletje, dan gasthouse, dan weer airbnb achtig en dan misschien weer ff 'n iets luxer hotel. Zo hadden we in mrt nog 'n soort airbnb en hadden zowat de hele woning voor ons. Het leek wel 'n luxe villa voor omgerekend 9 euro met z'n 2-en!! Maar goed, dat was dan Thailand. Ik heb even geen idee hoe t bv in de Filipijnen is. Maar ga er van uit dat t niet veel duurder daar is!

dank voor je berichtje, misschien goed om even persoonlijk naar elkaar te schrijven zonder dat iedereen kan meelezen? maar ik weet niet hoe dat hier moet haha, jij? 3 weken altijd beter dan 2 denk ik... in dat gebied... omdat de reis al best ver is... ik ben 42 trouwens... wie weet kun jij me een persoonlijk bericht sturen, hopelijk weet jij hoe dat moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...