Reismaatje (v) Griekenland juli 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Didi007

New Member
Aangezien mijn reispartner heeft afgezegd zoek ik hier iemand vrouwelijk die houdt van zon,zee,strand en een drankje op zen tijd. Lekker genieten.Zonnen,boek lezen. Lekker eten en drinken.Kortom een luiervakantie.Met een bezoekje hier of daar en winkeltjes afschuimen.Ikzelf ben 42,maar jong van geest.Dus leeftijd is niet zo belangrijk.Dioegene die ik wil meenemen mag een portie humor hebben en positief in het leven staan.Ik heb een leuk hotel gevonden,5 sterren,8,6 beoordeling,zandstrand en in het centrum. 769€ All in.Vertrek 11 juli.Het hotel ligt nog niet vast,dus alles is nog bespreekbaar.Voelt u zich aangesproken? Laat het me weten!
Groetjes!
Daisy

hey Didi,
Waar ergens in Hellas ga je boeken?
ikzelf kom al 20j in Griekenland maar dan in het noorden provincie Halkidiki (prachtige stranden)kijk maar eens op youtube
groetjes

Aangezien mijn reispartner heeft afgezegd zoek ik hier iemand vrouwelijk die houdt van zon,zee,strand en een drankje op zen tijd. Lekker genieten.Zonnen,boek lezen. Lekker eten en drinken.Kortom een luiervakantie.Met een bezoekje hier of daar en winkeltjes afschuimen.Ikzelf ben 42,maar jong van geest.Dus leeftijd is niet zo belangrijk.Dioegene die ik wil meenemen mag een portie humor hebben en positief in het leven staan.Ik heb een leuk hotel gevonden,5 sterren,8,6 beoordeling,zandstrand en in het centrum. 769€ All in.Vertrek 11 juli.Het hotel ligt nog niet vast,dus alles is nog bespreekbaar.Voelt u zich aangesproken? Laat het me weten!
Groetjes!
Daisy
Halo Daisy,
Mijn naam is Tanja woon in Lier( prov Antw) ben net 50 geworden(maar zeker jong van geest ) :-)
Mijn man is zelfstandig en blijft liever thuis op bedrijf vandaar ik via deze weg een reisgenootje probeer te vinden.
K'heb mezelf gisteren ook op de site geplaatst en wacht nu de reactie's af.
Mijn vakantie bestaat gewoonlijk uit: Zalig relaxen,van zonneke genieten,winkeltjes gaan kijken, uitstapke doen,lekker eten en liefst een heel goed hotel.
Eigenlijk gewoon gene stress en nu niets hoeft dan persé :-)
Het enige wat ik wel belangrijk vindt is een singlekamer; Ik weet dat ze voor singlesuplemment soms echt wel veel meer durven vragen maar een beetje privacy ken geen kwaad vind ik dan weer.
Er zijn plaatsen en hotels die op bepaalde datum's en bestemmingen weinig of zelfs geen toeslag vragen, maar als je iemand zoekt om een kamer mee te delen begrijp ik dat uiteraard. Mocht dit berichtje je aanspreken dan hoor ik dat heel graag van je.
Grtjs Tanja :-)

Didi,

Heb je al concrete plannen voor je vakantie? Ikzelf wil ook wel een weekje naar de zon.
Zelf ben ik een man van 35 (maar heb een vrouwelijk kantje;)).
Ik werk als zelfstandige (chauffagist) en heb echt nood aan eens een luilekkervakantie (zalig niks doen).

Indien je nog een reisgenootje zoekt, ik ben kandidaat!

Groetjes,
Marc(ske)

Hey Didi

Zoals je weet, Griekenland heeft financiële problemen. Als je naar Griekenland gaat, neem voldoende cash geld mee. Ik ben nu in het noorden van het land.

Groetjes uit Papigko - Epirus Provincie - Griekenland
Gecko :)

Hoi Didi,
Ik voel me alvast zeker aangesproken om op je berichtje te reageren.
ten eerste omdat ik een grote Griekenlandfanaat ben (heb zowat alle eilanden gedaan die je kan indenken),
ten tweede omdat ik ook van Schoten ben en
ten derde zitten we rond dezelfde leeftijd en ben ik heel positief ingesteld (y)

groetjes
Anita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan