Hiii, Eind maart rond ik mijn premaster farmacie af en het lijkt me heel leuk om de maanden daarna rond te reizen. Niemand in mijn omgeving is helaas in die periode vrij en daarom ben ik op zoek naar een vrouwelijk reis maatje/reis maatjes. Ik heb nog niks definitiefs geplanned of geboekt en sta open voor suggesties.
Heyy ik zag jou berichtje over dat je een reismaatje zocht, zelf zoek ik ook een reismaatje! Daarom vroeg ik me af of je al iemand had gevonden.
Ik ben Louise 20 jaar oud en heb afgelopen jaar al een mooie reis naar Curaçao gemaakt voor 7 maanden. Mijn interesse licht bij Zuidoost-Azië. In een reis naar Zuidoost-Azië licht mijn interesse vooral in avontuur, ik hou er van om wat sportievere dingen te doen zoals hiken. Ook culturele dingen bezoeken lijkt mij leuk zoals mooie tempels. Mijn interesse licht iets minder bij het feesten tuurlijk hou ik soms van een feestje maar deze reis hoeft geen feestvakantie te zijn.
Het enige ding is wel dat ik wel pas op ze vroegs waarschijnlijk begin april kan gaan. Ik weet niet wat jou mogelijkheden zijn. Iedergeval hoor ik graag van je. Groetjes Louise
Hoi!
Ik ben denk ik opzoek naar iets soortgelijks! Ik wilde zelf gaan vanaf mei en heb nog niks definitiefs gepland dus ik sta ook open voor alle ideeën. Mocht je nog niemand hebben gevonden kom ik graag met je in contact!
Hoi, ik ben Claire en 19 jaar. Ik wil dit jaar eind mei/ begin juni naar Azië, Australië en Zuid-Amerika reizen. Precieze vertrek datum, bestemming en reisduur staan nog zeker niet vast. Het lijkt mij fijner om met iemand of meerdere mensen (voor een deel) samen te gaan, dus mocht je het leuk vinden om ideeën en suggesties uit te wisselen, dan hoor ik dat graag.
Groetjes Claire