Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisparter voor 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

v380977

New Member
Hallo; Ik ben 53 jaar jong en op zoek naar een reisparter.
Zou graag begin volgend jaar in Thailand of Vietnam een rondreis maken van 2 weken met een budjet van ongeveer 2000 euro.
Ben zelf nogal sportief en geen zonneklopper maar af en toe wat ontspanning en terrasjes doen is prima.
Groetjes

Reispartner vr 2009 !?!

Hallo ... hij of zij, ???

Ook ik zoek een reispartner voor volgend jaar voor Vietnam. Tijdstip doet er nog niet zo toe aangezien ik vooral wens rekening te houden met het regenseizoen ginder.

Ik ben een vrouw en tel 55 zomers.
Aangezien ik dus niet weet tot wie ik mij richt, wens ik uitdrukkelijk mede te delen dat ik gehuwd ben en dus absoluut niet op zoek ben naar iets anders !:wtf:

Hopelijk mag ik wat meer vernemen over u en/of uw reisdoel teneinde een eventuele correspondentie op gang te krijgen mocht dit eerste berichtje uw aandacht weerhouden.
Tot lezens ???
Bi'ke

Hallo;
Ik heb zopas je berichtje gelezen en probeer nu wat terug te zenden maar weet niet of het wel zal doorgaan.
Het is de eerste keer dat ik op deze manier probeer een reisparter te vinden en ben niet de primus om met de pc.
Ik ben ook een zij en heb een vaste partner, maar die heeft hééél weinig tijd en kan niet mee op reis.
Ik heb buiten Europa nog niet veel gereist zodat ik nog veel bestemmingen heb die ik graag zou willen bezoeken, maar Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja hebben toch mijn voorkeur.
Groetjes
Leen

reispartner

Hoi, ik zie dat ook wel zitten Cambodja,Cuba,Peru....
Ben 50 jarige...sportief en wil nog heel wat ontdekken
Laat maar horen hé
Groetjes Christel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...