C cindy 1974 New Member 20 jan 2017 #1 Zoek vrouwelijke reispartner zonvakantie, cruise....ikzelf ben 42. In juni of september...weekje in de winter naar Tenerife is ook tof. Laatst bewerkt: 20 jan 2017
Zoek vrouwelijke reispartner zonvakantie, cruise....ikzelf ben 42. In juni of september...weekje in de winter naar Tenerife is ook tof.
Nelleke01 Member 17 jul 2017 #4 Helaba, ik zou heel mss in sept wel een midweekje naar tenerife willen aangezien daar iemand werkt die ik ken
Helaba, ik zou heel mss in sept wel een midweekje naar tenerife willen aangezien daar iemand werkt die ik ken
Sara D New Member 16 aug 2017 #5 cindy 1974 zei: Zoek vrouwelijke reispartner zonvakantie, cruise....ikzelf ben 42. In juni of september...weekje in de winter naar Tenerife is ook tof. Klik om te vergroten... Dag Cindy, ben jij nog op zoek naar een reispartner? Ik ben ook een 42-jarige single die in september graag een weekje naar Kreta wil gaan. Als je graag meer wil weten, geef je maar een seintje. Groetjes, Sara
cindy 1974 zei: Zoek vrouwelijke reispartner zonvakantie, cruise....ikzelf ben 42. In juni of september...weekje in de winter naar Tenerife is ook tof. Klik om te vergroten... Dag Cindy, ben jij nog op zoek naar een reispartner? Ik ben ook een 42-jarige single die in september graag een weekje naar Kreta wil gaan. Als je graag meer wil weten, geef je maar een seintje. Groetjes, Sara