Reispartner gezocht 2016 Centraal-Azië of Midden-Oosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvelienDB

New Member
Hoi,

Ik zou heel graag op reis gaan naar Centraal-Azië (Oezbekistan, Kirgizstan, Turkmenistan, ...-stan) of het Midden-Oosten verder exploreren (Iran of zo).
Het wordt echter almaar moeilijker om als single lady een reispartner in mijn directe omgeving te vinden (koppeltjes en kindertjes en zo), laat staan voor die bestemmingen :-).

Meestal neem ik vakantie in september, maar aangezien 2016 nog een eindje weg is, staat de periode vrij.

Iemand zin?

Bijlagen

• images.webp
    images.webp
    8.3 KB · Weergaven: 5
Hoi,

Ik zou heel graag op reis gaan naar Centraal-Azië (Oezbekistan, Kirgizstan, Turkmenistan, ...-stan) of het Midden-Oosten verder exploreren (Iran of zo).
Het wordt echter almaar moeilijker om als single lady een reispartner in mijn directe omgeving te vinden (koppeltjes en kindertjes en zo), laat staan voor die bestemmingen :).

Meestal neem ik vakantie in september, maar aangezien 2016 nog een eindje weg is, staat de periode vrij.

Iemand zin?

Nog andere reizen in het verschiet :)?

Hallo Evelien, ik zou ook graag die regio verkennen. Heb al wel wat ervaring in reizen . Kunnen we misschien eens mailen ? Ik ben vrij in juli en helaas alleen dan.
Groetjes Toon

Hallo Evelien, jouw zoekertje is wel van vorig jaar, maar zie het nu pas.
Als het jouw interesseert dan dan doe ik dit jaar in september / oktober deze landen met een Overland : : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus, met overwegend jonge mensen. Zie mijn eigen zoekertje bij OVERLAND van 09/02/17 .
Misschien iets voor jou ? Ik wil je gerust meer info geven.

Of voor Toon ?

Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan