Reispartner gezocht eind augustus/begin september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthias

New Member
Hoi! Ik ben Matthias, m en 29, en zoek een partner om eind augustus & begin september op reis te gaan. Hiermee bedoel ik een reis naar het zuiden, het goeie weer, de mooie natuur, de overvloed van cultuur en de ontsnapping aan de dagelijkse stress. Waar precies maakt niet zo heel veel uit. Maar Frankrijk, Spanje of Italië zijn eenvoudige voorstellen. De bedoeling is niet om tien dagen aan het zwembad van een vijfsterrenhotel te liggen verschrompelen. De bedoeling is ook niet om vijf maal per dag de Mont Blanc te beklimmen. Graag vertrek ik vanuit het principe 'take it easy en we zien wel waar we komen'. Ik heb een auto, dus ik kan instaan voor vervoer. Laat gerust iets weten als dit je aanspreekt.

Dag Matthias,

ben zelf 24jaar, woon in Kessel-Lo, heb de laatste twee weken van augustus en de eerste twee weken van september verlof.

Ik had graag even ontsnapt aan het drukke leven in september, graag een zonnige bestemming, mag met het vliegtuig ook van mij. Rustig genieten van een glas wijn, mooi weer, niet bakken en braden op het strand maar wat cultuur opsnuiven, misschien wat actiever mag ook hoor.

Laat maar weten wat je interesses zijn...

Wesley

Hoi Matthias,

Jouw oproep klinkt precies naar waar ik op zoek ben, of eigenlijk was.
Ik heb al weer een maand vakantie (werkend in het onderwijs) en nog een week te gaan.
Als je dit bericht iets eerder had geplaatst, dan was ik graag met je mee gegaan.
Succes met iemand vinden.

Groet, Sophie

Hoi! Ik ben Matthias, m en 29, en zoek een partner om eind augustus & begin september op reis te gaan. Hiermee bedoel ik een reis naar het zuiden, het goeie weer, de mooie natuur, de overvloed van cultuur en de ontsnapping aan de dagelijkse stress. Waar precies maakt niet zo heel veel uit. Maar Frankrijk, Spanje of Italië zijn eenvoudige voorstellen. De bedoeling is niet om tien dagen aan het zwembad van een vijfsterrenhotel te liggen verschrompelen. De bedoeling is ook niet om vijf maal per dag de Mont Blanc te beklimmen. Graag vertrek ik vanuit het principe 'take it easy en we zien wel waar we komen'. Ik heb een auto, dus ik kan instaan voor vervoer. Laat gerust iets weten als dit je aanspreekt.

holiday

Hey Matthias,

Jouw reisstijl = mijn reisstijl. Met een trotter in de hand kom je door ieder land. Wanneer heb je juist vakantie? De mijne is deze week ingegaan, en 24/08 moet ik alweer op post staan op den "burow".
Ik neem aan dat onze vakantieperiode niet samen valt?

Groetjes,
Ina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan