Reispartner gezocht in periode 12/8-22/8

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurgenDD

New Member
Hey!

Ik ben een sportieve man van 33 jaar die net aan 2 weken verlof is begonnen, maar voor het eerst in jaren zonder vriendin en ook reisgeno(o)t(e) zit.
Heb altijd gedacht nog iemand te vinden om op reis te kunnen, maar in eigen vriendenkring lukte het niet...vandaar deze oproep. Ben momenteel een happy single maar zoek een reisgenoot(m/v) of meerdere om paar daagjes (city trip) of tot maximum een week er even tussen uit te zijn. Heb in het verleden al wat steden en streken bezocht, maar er staat nog veel op mijn to-do lijstje ;-) Alles is bespreekbaar! Tot gauw? Groetjes, Jurgen

Trip to City

Hey Jurgen,

Ben wel te vinden voor een city tripke. Verlof is ook net ingegaan, maar de plannen bleven uit. Tot nu. Reactie geboden aan de snelle bieder :-)

Inneke

Hallo allebei

Ik zoek ook nog een reisgenootje om er even tussenuit te gaan (max. een week) tussen 15 augustus en 22 augustus. Maakt niet echt uit naar waar... Iemand zin?

Groetjes
Elke

hey,

ik heb dit weekend een citytrip naar kopenhagen geboekt, van vrijdagavond tot maandagmiddag.
ik moet het voorlopig zonder reispartner stellen en heb dus geboekt voor 1 persoon, want ik moest en zou er even tussenuit; maar er kan wel iets gewijzigd worden.

ik heb een vlucht geboekt en een hotelletje in het centrum van de stad, alles lekker dichtbij.

als je interesse hebt om dit stadje eens van naderbij te leren kennen, mail gerust : [email protected]

Wim, m, 32j.

vele groeten en misschien tot binnen zeer kort !

Laatst bewerkt:
Ik ben vorige zomer een paar dagen in Kopenhagen geweest en kan het jullie zeker aanbevelen.
Vergeet vooral niet naar het Amager Faelled te gaan, een groot natuurgebied ten zuiden van de stad. Daar is o.a. een heuvel van waarop je een magnifiek 360°-uitzicht hebt, ideaal voor zonsondergangen.
En als je wat van moderne architectuur houdt, ga dan nog zuidelijker naar Örestad: daar is de laatste 5 jaar een nieuwe wijk uit de grond gestampt, met enkele pareltjes tussen.
Tivoli vond ik nogal tegenvallen. Ik had er hoge verwachtingen van, maar het bleek heel klein, al waren de vrije val en de railway wel tof. De vliegtuigjes waren toen echter defect.

Pinten waren er duur: 7-8 €, maar als je wat geluk hebt, zoals wij gehad hebben, vind je in de buurt van de universiteit wat plekken waar je shotjes kan krijgen voor 10 kronen (een dikke euro).

Geniet ervan!

Ben intussen paar daagjes weg geweest naar de Eifel...maar deze week (17/8-23/8) wil ik er nog even tussenuit voor ik de 24e terug moet gaan werken.

Ik had gedacht aan een city trip maar dan niet in het zuiden van Europa wegens te warm. Londen, Glasgow, Stockholm, Kopenhagen, Berlijn... allemaal steden die ik ooit wel eens wil bezoeken!:smile:

Iemand zin...voor werkelijk een last minute trip?

Groetjes,
Jurgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan