krip Member 12 dec 2016 #1 Op zoek naar reispartner voor zonnige bestemming. Bestemming nog te bepalen! periode jan/feb/maart.
L LaViajera Well-Known Member 18 dec 2016 #2 Ik wil eind maart naar New York/Washington/Boston, maar ik vrees dat dat niet onder de categorie "zonnige bestemming" valt...
Ik wil eind maart naar New York/Washington/Boston, maar ik vrees dat dat niet onder de categorie "zonnige bestemming" valt...
1 1989marjanM New Member 22 dec 2016 #7 Ik ben ook op zoek naar mensen, of een organisatie die in Januarie 2017 op reis willen..
krip Member 22 dec 2016 #8 januari en feb. zijn nog vrij, laat maar iets weten als je interesse hebt!
A Alicia Member 21 jan 2017 #11 Hoi Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor ev. Brazilie of Maleisie Maar ik sta open voor andere bestemmingen, liefst verder en warmer. Vanaf 3 maart ben ik vrij Doei!
Hoi Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor ev. Brazilie of Maleisie Maar ik sta open voor andere bestemmingen, liefst verder en warmer. Vanaf 3 maart ben ik vrij Doei!
tomba Member 8 feb 2017 #12 ik ga naar bkk phuket singapore en bali eind feb-half maart .. feel free to join