Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reispartner gezocht Latijns-Amrika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelazy

New Member
Ola,

Ik ben 28j en mits rond mijn leeftijd al mijn vrienden zich zowat hebben gestetteld, zoek ik een toffe en relaxe metgezel om mee naar Zuid-Amerika te trekken.
Ik zou het liefst voor enkele maanden gaan, mits alls goed zou gaan dan kan dit nog wel eventjes worden verlengd.
Ik wil vooral (lowbudget) rondreizen en met de kans op enkele projecten voor enkele maanden nadien of om ergens te werken voor een bepaalde tijd. (ik ken lopende lokale projecten rond bosbouw, cacao,...)
Momenteel woon en werk ik nog in Bxl maar op korte/lange termijn dit jaar zou ik willen vertekken...
Indien interesse voor een maand of meerdere maanden en/of om samen enkele projecten te doen of ergens te werken, dan hoor ik het zeer graag.

Ciao

Annelies

Hey Annelies,

zijn je plannen al iets concreter?

Zelf ben ik 34-jarige onderwijzer uit Mechelen. Twee maanden zomervakantie en op zoek naar toffe chille reisgezellen om er een lap op te geven in Zuid-Amerika.

grtz Kevin

Herkenbare situatie! Ik denk er zelf aan om naar Centraal-Amerika, Colombia en eventueel Peru te gaan. Timing ligt ook nog niet vast.
Ben 29, reis graag op het gemak, hou zowel van steden als natuur en een feestje af en toe.
Laat maar iets weten moest je nog op zoek zijn (ik zie net dat je dit al in januari postte..)!

Is Ecuador wel aan te raden? (het reisadvies van buitenlandse zaken ziet er niet rooskleurig uit)

weet het niet, neem me voor gewoon toch een 10-16 weken in die landen door te brengen maar ben vrij flexibel in tijd en plaats, volg geen streng strikt schema en probleem is dat in elk van die landen er gevaren kunnen zijn en plezier, ik heb bv 2-3 jaar in indonesie gewoond terwijl er steeds negatief reisadvies was maar toch veilig, alleszins niet minder veilig als belgie bv, ben vh idee dat je steeds moet uitkijken misschien maar moeilijk is af te gaan op buitenlandse zaken alhoewel je van alles op de hoogte dient te zijn natuurlijk

Hallo,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot ?

Ik zoek nl ook een avontuurlijke m/v reisgenoot om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende +- 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...