Reispartner gezocht - Namibië/Zuid Afrika - eventueel september

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door ElienDC89, 16 mrt 2017.

1. ElienDC89

ElienDC89 New Member

Hey!
    Ik ben Elien, 27jaar, verpleegkundige en afkomstig uit Dendermonde. Ik ging normaal in september op reis gaan met een collega naar Namibie/Zuid Afrika, maar deze heeft nu afgezegd. Aangezien ik er al zo naar uitkeek, zou ik toch deze reis willen doen. Is er iemand die ook interesse heeft om deze landen te bezoeken? Liefst vrouwelijk gezelschap. Het zou voor ongeveer een 17 dagen zijn.
    Indien interesse of vragen, laat gerust iets weten.

Groetjes Elien

2. Belleke

Belleke New Member

Geen zin om richting Cuba of Jamaica te gaan eind april?
    groetjes

3. ElienDC89

ElienDC89 New Member

Zin wel, maar ik heb geen verlof dan...

4. Belleke

Belleke New Member

Oh jammer!

5. Christel Moens

Christel Moens New Member

Hoi Elien, ik plan ook een Namibië groepsreis in september. Liefst niet langer dan 2 weken. Ik ben wel 49 dus enkel kamperen is niet meer aan mij besteed, een goed bed in een hotel of lodge bij tijd kan deugd doen. Ik vermoed dat het reizen an sich in Namibië wel vermoeiend genoeg is. Hoe ver sta je met je plannen? Groetjes, Christel

6. AnDG

AnDG New Member

Hey allen
    Ik heb ook interesse in een verre reis in september en kan me makkelijk voor enkele weken vrijmaken.
    Groetjes, An

7. Christel Moens

Christel Moens New Member

Zullen we dan eens concreet af spreken? Vermoed dat we allemaal al wat info verzameld hebben?

8. kristof0505

kristof0505 New Member

hallo,
    voor september ben ik nu ook nog aan het rondkijken om iets te boeken. Namibië bv zou ok zijn voor mij, Zuid-Afrika heb ik nu nog maar juist gedaan....

9. ElienDC89

ElienDC89 New Member

Hey, dit was een berichtje van mij van vorig jaar ik ben toen niet geweest, dus wil wel sowieso eens gaan. Maar nu heb ik mn groot verlof in augustus. Slechts 1 week in september...

10. Alejandro

Alejandro New Member

Elien,

ik heb een buitenverblijfje omtrent een charity project in Gambia. Je mag daar van mij gratis naar toe als je een beetje helpt bij de lokale bevolking. Ik ga zelf terug in december, ben er nu net geweest.

Als je zin hebt spreken we eens af voor meer uitleg. Ik zit een weekend op twee op mijn boot in Nederland. Je mag gerust een keertje mee komen zeilen en dan hebben we het uitgebreid over afrika. Ik ben ook in zuid afrika geweest.

Alex.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie