reispartner gezocht nr de zon juli/aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ariane

New Member
Hallo iemand zin om deze zomer (juli/aug) 1 à 2 weken op reis te gn nr een zonnige bestemming (Griekenland, Italië, Marokko of zelfs New York)! Ikzelf hou ervan om de natuur te verkennen, wat cultuur op te snuiven, gezellig gn eten, veel terrasjes doen en af en toe lekker lui ah strand of zwembad ... veel afwisseling dus! Ik ben 27 jr en nt-roker!

oooooooh!

geweldig leuk postje en heel aantrekkelijk!

Had ik dat eerder geweten ;-) Heb net vastgelegd voor groepsreis met Joker...

maar ik wil in april nog een citytripje doen, zin om mee te gaan richting zon? ;-)

groetjes,

Ben (29, Lier)

Hallo iemand zin om deze zomer (juli/aug) 1 à 2 weken op reis te gn nr een zonnige bestemming (Griekenland, Italië, Marokko of zelfs New York)! Ikzelf hou ervan om de natuur te verkennen, wat cultuur op te snuiven, gezellig gn eten, veel terrasjes doen en af en toe lekker lui ah strand of zwembad ... veel afwisseling dus! Ik ben 27 jr en nt-roker!

ik ben geintreseerd ik ben ook 27 jaar ik ben ook iemand aan het zoeken maar ik heb nog iemand gevonden wie weet groetjes ilse

@Ben: een citytripje zal er helaas niet inzitten dit jaar ... sorry, volgende keer mss!
@Ilse: Hoi Ilse heb je al enige voorkeur nr bestemming toe? Kunnen we voortaan verder afspreken via e-mail? Groetjes

Hallo

Ik ben ook nog op zoek om een reisje te maken naar de zon met dezelfde interesses. Ik ben 36/m en woon in Gent.
Het zou miss leuk zijn als we met enkele zijn.
Ik kan wel enkel laatste 2 weken van juli en 2de week van augustus.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan