Reispartner gezocht voor Cuba

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michelle Evers

New Member
hey!

Ik ben een meisje van 24j en mijn droomreis is Cuba! Verblijven bij gastgezinnen en cuba ontdekken! Zou heel graag havana, viñales, trinidad, varadero... en nog veel andere leuke plekken bezoeken!

Ik ben een spontaan en sociaal persoon, die houdt van dansen (salsa!!), lekker niets doen op het strand of avontuur opzoeken! Ik ga graag ook een keertje feesten of gezellig iets gaan drinken, dus gelieve ook alleen te reageren als jouw interesses hetzelfde zijn :)

Ik zou graag volgend jaar vanaf mei/juni een maandje naar cuba willen gaan! Duur + datums zijn bespreekbaar! Hiervoor ben ik op zoek naar enthousiast en sociaal persoon (man/vrouw), liefst rond dezelfde leeftijd om samen cuba mee rond te reizen!

Groetjes
Michelle

Hey!

Cuba spreekt me zeker ook aan. Maar ik had gedacht aan de maand februari-maart? Ik heb wel geen ervaringen met gastgezinnen enzo..

Groetjes

Laurence

Hey!

Leuk dat je ook graag naar Cuba wilt gaan!

Ja voor mij is februari/maart moeilijk met werk. Daarmee dat ik rond mei/juni wou gaan want dan heb ik het sowieso rustig :)

Groetjes
Michelle

Hey!

Ja heb al een andere reactie hierop gekregen van een meisje van 25j die ook super graag mee wilt! Dus wie weet komen we op deze manier toch aan een groepje!

Echt via een georganiseerde groepsreis zou ik niet doen want dan ben je veel geld kwijt! Wat vele doen is verblijven in casas particulars en dat kan je vergelijken met b&b's! Dat is vele goedkoper en dan ben je bij localen thuis die je ook handige tips kunnen geven :)

Kunnen we eventueel verder praten op fb ? Dan kunnen we een groepsgesprek aanmaken met dat ander meisje ook!

Xxx

Hey Michelle!
Cuba spreekt mij ook erg aan :)
Ik paln ook liever zelf. Im spreek ook een woordje Spaans en ben al eens eenaand naar Ecuador geweest.
Als er nog plaats is in het groepje sluit ik dus graag aan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan