T tibi Well-Known Member 10 okt 2019 #1 Hallo, Ik ben Thomas, 43 jaar en fervent Egypte-reiziger en ben dan ook op zoek naar een reispartner voor dit land te verkennen
Hallo, Ik ben Thomas, 43 jaar en fervent Egypte-reiziger en ben dan ook op zoek naar een reispartner voor dit land te verkennen
vlottemeid Member 26 okt 2019 #2 wanneer zou je willen gaan....december is het overdag lekker warm maar vorig jaar met kerst was ik in Hurghada maar vanaf 16hongeveer best hele koude wind....november is ideaal....groetjes
wanneer zou je willen gaan....december is het overdag lekker warm maar vorig jaar met kerst was ik in Hurghada maar vanaf 16hongeveer best hele koude wind....november is ideaal....groetjes
T tibi Well-Known Member 26 okt 2019 #3 Hoi, Ik kan in principe altijd weg, maar me Egypte bedoel ik Luxor; Hurghada is zo niet mijn ding. Ik heb altijd een appartement ter beschikking in Luxor
Hoi, Ik kan in principe altijd weg, maar me Egypte bedoel ik Luxor; Hurghada is zo niet mijn ding. Ik heb altijd een appartement ter beschikking in Luxor
vlottemeid Member 26 okt 2019 #4 goh luxor heb ik gezien toen ik cruise op de nijl heb gedaan.....succes in je zoektocht
Olafski New Member 16 feb 2020 #6 Hi Ik ga 27 februari naar Egypte en wil de culturele trip doen. Aswan - Edfu - Luxor zo'n 6 dagen en dan Alexandrie omgeving. Ben je er dan ook? -
Hi Ik ga 27 februari naar Egypte en wil de culturele trip doen. Aswan - Edfu - Luxor zo'n 6 dagen en dan Alexandrie omgeving. Ben je er dan ook? -