Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reispartner gezocht voor ergens 2de helft van het jaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM3183
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM3183

Guest
Hoi,

Ik ben ilja, 27 jarige man die niemand heeft om mee op vakantie te gaan. Je kent het misschien wel, of zitten op school of ze hebben een partner waarmee ze op vakantie gaan of al zijn geweest. Ik ben niet iemand die in discotheken rondhangt, maar heb het wel graag gezellig door een terrasje of een cafétje. Ik kan genieten van de natuur (trekking bv.) maar ook van architectuur en cultuur (steden). Kortom ik heb geen idee voor een vakantiebestemming, maar denk bv om de wereldwonderen te doen. Elk land eens te bezoeken ooit. Alle soort reizen zijn goed, als ik maar niet een hele week aan het zwembad van een hotel moet liggen; dat kan ik hier ook wel. Enkele daagjes is natuurlijk wel eens leuk.

Bijvoorkeur niet ouder dan 30jaar ofzo, jonger is geen probleem. En eerlijkheidshalve is een vrouwelijke partner wel tof denk ik. Niet het verkeerde gedacht krijgen aub.

Periode alles vanaf september 2009. Vanaf een weekendje tot een maand.

Hallo Ilja,

Ik ben 25 en afkomstig van het Antwerpse. Ik zoek ook een reisgenoot voor september of oktober. Na een 6 tal maanden backpacking in Nieuw-Zeeland heb ik de reiskriebel volledig te pakken en wil ik nog meer van de wereld zien. Het liefst zou ik terug gaan trekken, de plaats is nog niet gekozen. Scandinavië, de pyreneeën of nepal spreken me wel aan.

Zin in avontuur, laat dan maar iets weten.

See ya Jill

ik heb je een pm gestuurd, ben al wel geïntresseerd in je reisverhaal over nieuw zeeland. Mogelijke reis en bestemming kunnen we ook eens overpraten dan.

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...