Reispartner gezocht voor naturisten camping

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastien

New Member
Hoi ik ben een 20-jarige jongeman uit Gent . Ik studeer nog en ben op zoek naar iemand om me tijdens de laaste 2 weken van juli te vergezellen naar een nauristen camping. Het lijkt misschien een wat vreemde oproep maar ik hoop toch enkele mensen te vinden die ook erg houden van deze vrijheid en ook de filosofie van gelijkheid en respect voor de anderen en natuur er achter verstaan. Ik hoop daarom niet op domme reacties. Dus denk alsjeblieft 2 keer na voor je een reactie paatst. Ik doe het zelf nu al 5 jaar en voel me echt op mijn gemak zo. Het is ook niet in een hotel ofzo, gewoon heel avontuurlijk met de de rugzak en de tent de trein nemen naar een toffe locatie, die nog te bespreken valt. Liefst zoek ik mensen van rond mijn leeftijd (18-22), geslacht speelt niet echt een grote rol. Zet er ook bij waarom het je zou aanspreken en of je er zelf al enige ervaring mee hebt. Ik hoop dat ik toffe reacties krijg.

Sebastien

Trouwens mochten er mensen zijn die leuke bestemmingen weten zijn in Europa, laat me gerust weten!

groetjes, Sebastien

reispartner voor naturisten camping

Hey, ben meisje van 18 uit Sint-niklaas en ik zou graag met je meegaan, maar dan zou ik het liefst wel hebben da er nog zeker een meisje meegaat. Ben er wel nog nie zeker van, ik moet er nog eens overdenken, ma zou leuk zijn als we met een groepje zijn :)

groetjes
Cara

Hey Cara super dat je al mee wil
smiley.gif
wel vind ik een goed idee om met nog een paar mensen te gaan! Nog mensen die zin hebben mee te gaan dan?

Sebastien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan