Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reispartner gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariejose

New Member
Ik reis graag en ben op zoek naar een aangename vrouwelijke reispartner (40-60jaar). Op mijn reislijstje staat Indië, Indonesië, Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, enz... Zelf ben ik 57 gehuwd (man is huismus). Ik werk en heb 20 dagen verlof. Interesse??? Mail naar mariejosedevis@hotmail.com.

medereizigers trekking Hoge Atlas

hallo,
ikzelf ben nog op zoek naar medereizigers voor een trekking in de Hoge Atlas (met beklimming van de m'goun 4070m) wegens annulatie om medische redenen van een andere groep. zie mijn oproep onder zelfde rubriek.
Ik organiseer de trekkings zelf in rechtstreeks contact met begeleiders in Marokko zelf. De gids en begeleiders zijn persoonlijke vrienden waardoor we dit zeer betaalbaar kunnen houden en er een zeer persoonlijk contact met en service van de berbers is.
Onze vorige trekkings lagen rond de 700 euro (alles in: vliegtuig, transferts, trekking, gids, kok,..., verblijf marrakech (1 nacht in juli) en drinkgeld,...). Nu waarschijnlijk iets hoger omdat het vliegtuigticket nu al duurder is. Prijs van de trekking zelf is afhankelijk van het aantal deeldemers.
Voorlopig zijn er twee overgebleven: ikzelf (50) en een 52 jarige (franstalige) man.
Ik heb foto's op facebook staan indien interesse.
martine

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi

ik heb ook een huismus en je voorstel spreekt me zeker aan.
indien je interesse zou hebben, hoe zie je dat dan verder ? ben wel 65 maar
zeer jong van hart en doen.

nog een mooie avond en tot gauw misschien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...