reispartner kano/trekking Zweden of Noorwegen augustus 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lone Wolf

New Member
Hey iedereen

Ik ben een 32 jarige alleenstaande vader (co ouderschap). De liefde voor mijn zoontje staat bovenaan maar eens om de zoveel weekends en voor twee weken in augustus. Wil ik zo avontuurlijk mogelijk te werk gaan. Er staan nu al een roadtrip door Scandinavië, een kanotocht door Zweden (bengstfors) en een aantal Survival tochten door franse en Belgische Ardennen op mijn palmares. Allemaal onder eigen regie zal ik maar zeggen. Ik heb een aantal Survival en navigatie cursussen achter de rug en kan dus redelijk mijn plan trekken in de wildernis maar elk jaar opnieuw is het lastig om volk te vinden. Dus als iemand tijd heeft de tweede en derde week van augustus 2014. Liefst Zweden maar ik luister naar alle voorstellen

Man of vrouw maakt niet. Alsook de leeftijd is geen probleem (een avontuurlijke geest is voldoende). Ik rijd met mijn eigen auto dus de kosten beperking zich tot het splitsen van brandstof, tol bruggen en eten. Aangezien er in Zweden vrij kamperen toegestaan is moeten we niet reserveren voor een plaatsje en de overnachting is 0€ per nacht ;-)

Groeten Jeroen

Dag Jeroen,

Ik ben 34. Ik reis heel graag heel avontuurlijk (wildkamperen vind ik geweldig!) en ik zou heel graag eens een survivaltocht doen, maar dan niet alleen, want ik loop hopeloos verloren. Mijn voorkeur gaat uit naar juli, maar ik ben in principe ook wel vrij in augustus. Stuur me een mailtje als je interesse zou hebben : [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan