Ik ben Willy Hillewaere, leeftijd 68 j. en heb me ingeschreven voor een georganiseerde rondrit per mobilhome (deelname van 20 mobilhomes) door Marokko, gaande van 27 april tot 20 mei 2009 en met als startplaats Tarifa in Z. Spanje. Het reisschema en de deelnamekosten kan u via email doorgestuurd worden. Ik zoek een reisgenoot(e), leeftijd van minder belang, die bereid is te delen in de heen- en terugrijkosten (diesel 10l/100km, afstand H/T ca 8000 km, campings, maaltijden) en de kosten die niet inbegrepen zijn tijdens de duur van de organisatie. Mijn mobilhome is volledig ingericht voor 2 personen, met 2 stapelbedden. In geval van een reisgenote, zou het wenselijk zijn dat de overnachting op de camping gebeurt in een aparte tent. Na mijn rondrit in Marokko overweeg ik om nog een 2-tal weken rond te touren in het Zuiden van Spanje en Portugal. Wenst u hieraan niet deel te nemen, dan zal u vanaf Z. Spanje op eigen krachten en kosten de terugreis dienen te regelen. Wenst u meer inlichtingen neem dan gerust contact via email : willy.hillewaere@hotmail.com