Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reispartner najaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartm

New Member
Hello,

Ik ga me kort even voorstellen in enkele woorden: 26 jarige jongeman, woon in het Mechelse, sociaal, goede job.

Deze zomermaanden zal het spijtig genoeg niet lukken om op vakantie te gaan dus ben ik in mijn hoofd al enkele plannen aan het maken voor het najaar (periode eind september – november). Maar omdat ik in mijn vriendengroep niemand vind en alleen reizen maar alleen is, zoek ik via deze weg enkele mensen om mee te gaan. Hierbij had ik gedacht aan een viertiendaagse reis waarbij een beetje cultuur gecombineerd wordt met zonnigere oorden. K had dus gedacht aan Egypte, Zuid-Oost Azië of Zuid-Afrika. Of heb je een ander of beter idee laat het dan maar horen! Hoe meer ideeën, hoe meer personen des te beter kan de reis maar verlopen.

Het maakt mij niet uit of je van het vrouwelijke of mannelijke geslacht bent, zolang je maar positief ingesteld bent komt dit zeker goed.

Groeten Bart

Hallo Bart,

Wij zijn koppel m/v uit Tremelo en ondernemen meestal een verre reis in
November. ( 2 a 3 weken )
Op avontuurlijke wijze , hebben we zo al heel wat ervaring opgedaan en heel wat landen bezocht.

Om het wat plezieriger te maken en 's avonds ook al eens een glaasje wijn
of een pintje te pakken , reizen we liever niet alleen.
Voor dit jaar hebben we nog niets geplant.
Dachten aan Peru , maar kan dus net zo goed een andere bestemming worden.
Bij interesse , laat maar weten.
Vermits wij niet ver man mekaar wonen,is afspreken vrij gemakkelijk.

Grtz,

A&F

Hallo Bart,

Wij hebben jou ( prive ) berichtje goed ontvangen, maar slagen er helaas
niet in om via deze site te antwoorden.
( Hebben verschillende keer vruchteloos geprobeerd ), beetje omslachtig.
Misschien lukt het beter via gewone mail.
Hier heb je alleszins het ons adres : magic.entertainment@pandora.be
Als je dat van jou stuurt,kunnen we dus antwoorden.

Grtz;

C&R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...