reispartner(s) augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

griet89

New Member
hallo,
ik ben een 20 jarige studente en ben nog op zoek naar een tikkeltje avontuur voor in Augustus. Ik had gedacht om er een een weekje of eventueel twee ervanonderuit te trekken.
Ik hou van wanddelen (ik zeg dus niet nee tegen een trektocht) maar een dagje zalig niets doen sluit ik ook niet uit, kortom alles mag en niets moet
Wie zich een beetje in mijn idee van de ideale vakantie kan vinden en wil meezoeken naar een (goedkope) manier van reizen mag mij altijd contacteren

Hey Griet,
Ik ben 21 en ook studente en je ideale vakantie klinkt in ieder geval gelijkaardig aan de mijne!
Ik zou ook graag nog iets low-budget doen in augustus, 1 à 2 weken, liefst een beetje rondtrekken met de rugzak en bijvoorbeeld wat jeugdherbergen doen, maar een concrete bestemming had ik nog niet in gedachten. Voor de rest hou ik zowel van wandelen als van een beetje cultuur opsnuiven, of gewoon een dagje niksen, dus alle voorstellen zijn welkom!
Had je zelf al ideeën van waar je misschien naartoe wou gaan?

hallo, had net van iemand vernomen dat er op een goedkope manier naar corsica kan worden gegaan.

Onlangs heeft er in een tijdschrift ook een artikel gestaan over dit eiland en eerlijk gezegd sprak me dit wel aan. Je had er de mogelijkheid om het eiland te doorkruisen door de bergen of langs de zee dacht ik.

Wat vind je hier van? Voor mij zijn andere voorstellen zeker ook welkom

groeten

Ik ben in ieder geval nog nooit in Corsica geweest, en ik heb er al veel goeie dingen over gehoord! Is dat dan met vliegtuig en boot?
Ik zal je anders een pm sturen met mijn email adres, dat is mss gemakkelijker om verder te praten...

Ik ben verleden maand naar Corsica geweest en het was echt de max. Prachtige natuur die best wel goed beschermd wordt. Vooral de bergen zijn erg mooi, maar in het hartje van de zomer zal het wel vrij dor en heet zijn. Maar het is absoluut een aanrader!

corsica

Hey Griet,