reispartner(s) augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

griet89

New Member
hallo,
ik ben een 20 jarige studente en ben nog op zoek naar een tikkeltje avontuur voor in Augustus. Ik had gedacht om er een een weekje of eventueel twee ervanonderuit te trekken.
Ik hou van wanddelen (ik zeg dus niet nee tegen een trektocht) maar een dagje zalig niets doen sluit ik ook niet uit, kortom alles mag en niets moet
Wie zich een beetje in mijn idee van de ideale vakantie kan vinden en wil meezoeken naar een (goedkope) manier van reizen mag mij altijd contacteren

Hey Griet,
Ik ben 21 en ook studente en je ideale vakantie klinkt in ieder geval gelijkaardig aan de mijne!
Ik zou ook graag nog iets low-budget doen in augustus, 1 à 2 weken, liefst een beetje rondtrekken met de rugzak en bijvoorbeeld wat jeugdherbergen doen, maar een concrete bestemming had ik nog niet in gedachten. Voor de rest hou ik zowel van wandelen als van een beetje cultuur opsnuiven, of gewoon een dagje niksen, dus alle voorstellen zijn welkom!
Had je zelf al ideeën van waar je misschien naartoe wou gaan?

hallo, had net van iemand vernomen dat er op een goedkope manier naar corsica kan worden gegaan.

Onlangs heeft er in een tijdschrift ook een artikel gestaan over dit eiland en eerlijk gezegd sprak me dit wel aan. Je had er de mogelijkheid om het eiland te doorkruisen door de bergen of langs de zee dacht ik.

Wat vind je hier van? Voor mij zijn andere voorstellen zeker ook welkom

groeten

Ik ben in ieder geval nog nooit in Corsica geweest, en ik heb er al veel goeie dingen over gehoord! Is dat dan met vliegtuig en boot?
Ik zal je anders een pm sturen met mijn email adres, dat is mss gemakkelijker om verder te praten...

Ik ben verleden maand naar Corsica geweest en het was echt de max. Prachtige natuur die best wel goed beschermd wordt. Vooral de bergen zijn erg mooi, maar in het hartje van de zomer zal het wel vrij dor en heet zijn. Maar het is absoluut een aanrader!

corsica

Hey Griet,

Ik heb u ook al een prive - bericht gestuurd met mijn mailadres in.
Ik ben ook nog nooit in corsica geweest, maar heb er ook al veel goeie dingen van gehoord.
Als je een week of 2 naar daar zou gaan om rond te trekken (en af en toe eens een dagje luieren en genieten van het goeie weer natuurlijk) :-) dan heb ik zeker interesse om mee te gaan.

groetjes

hey griet!

ik zou ook graag begin augustus een week, max 2 weken iets gelijkaardig doen! ik ben 21 jaar en studente. 23 augustus is mijn eerste herexamen dus zou ik wel best iets vroeger terug zijn :)...
ik zal je ook mijn emailadres doorsturen, mocht je nog mensen zoeken, laat mij iets weten!

groetjes,

ann-sofie

10 - 20 augustus

Hey ann - sofie

Griet gaat in augustus niet meer op vakantie. dat heeft ze mij vie mail laten weten. :-)
maar als je wil mag je mij altijd toevoegen aan msn en dan kunnen we daar eens babbelen he.
[email protected]

grtz

reizen augustus

heey,

zie net al jullie berichten en toeval wil dat ik de komende twee weken vrij ben en zin heb in avontuur ! mss hebben jullie zin in een persoon meer ?

een mailtje is welkom op [email protected]

x

lies (student, 21 jaar, leuven)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan