Reispartner(s) zomer 2012 gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne D

New Member
Hallo, ik ben een v, van 23j, uit Vl Br en opzoek naar één of meerdere reispartners (m/v).
Graag zou ik in de zomer van 2012, drie maanden rondtrekken. Ik ben student en vrij tussen 15 juni en 15 september. Mijn voorkeur gaat naar Australië en Nieuw-Zeeland maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.

Liefst hou ik het zo low budget mogelijk. Backpacking met een working visa, liften, couchsurfing … zie ik allemaal zitten!

Ik hou van avontuur en van nieuwe ervaringen en hoop via deze weg een of meerdere reispartners te vinden waarmee ik binnenkort een geweldige tijd mee kan beleven:)

Groetjes
Anne

Laatst bewerkt:
vorige jaar deze tijd zat ik in die landen (elks 2 maand) :cool:, helaas moeten terug keren naar België

Tip 1: geen WHV (werkvisum) nemen als je niet meer minstens een half jaar gaat. Werk vinden en reizen duurt lang. Werk liever hier in België, verdien je wss meer als student dan ginder.

Tip 2: kies 1 land of ga langer of plan goed.

Tip 3.: absoluut naar toegaan :D

Hallo, ik ben een v, van 23j, uit Vl Br en opzoek naar één of meerdere reispartners (m/v).
Graag zou ik in de zomer van 2012, drie maanden rondtrekken. Ik ben student en vrij tussen 15 juni en 15 september. Mijn voorkeur gaat naar Australië en Nieuw-Zeeland maar ik sta ook open voor andere bestemmingen.

Liefst hou ik het zo low budget mogelijk. Backpacking met een working visa, liften, couchsurfing … zie ik allemaal zitten!

Ik hou van avontuur en van nieuwe ervaringen en hoop via deze weg een of meerdere reispartners te vinden waarmee ik binnenkort een geweldige tijd mee kan beleven:)

Groetjes
Anne

Hi Anne
Ik ben geen reisgenote ...ik wou gewoon "zeggen" dat er is een artikel over "low budget" mogelijkheden en de nodige sites in het forum voor "backpackers" en het heet "Krap bij kas"; het is boven geplaatst; misschien biedt die artikel wat hulp...

Veel succes !

Groetjes
Gecko:smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan