reispartner voor trips met oldtimer mobilhome

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorn reabel

New Member
graag zou ik door europa willen reizen met mobelhome met leuk gezelschap, kust van normandy oostenrijk duitsland zwitserland spanje , heb geen plannen voor waneer , maar heb altijd tijd ::-)
groetjes bjorn

Dag Bjorn,

deze sportieve avontuurlijke jongen heeft wel interesse, vooral Spanje trekt me aan,
hou ook van watersporten, zie dat jij een plank vasthoudt, zou graag leren kyte surfen
doe ook wel eens graag een kulturele uitstap, lekker eten, en pintje drinken
spreek een aardig woordje spaans trouwens.

ben M, 45j, van Leuven en jong van geest

hoi
voor surfen enzo windsurfen kan ik maar kunnen altijd ergens een les versierd krijgen in kiten begiin ken ik al maar doe dan liever windsurfen, maar waar zou je willen gaan , ik den bewte surfwind ligt aan de middelandse zee ,kan je lange tijd vrij maken of maar weekje ? kunnen een s keer zien oft klikt om gaan te toeren , liefst enkele weken of meerdere , ik moet effz eruit om van de wereld te genieten
groetjes bjorn

Hoi,

Ik doe voornamelijk aan kitesurfen en sta wel open om een weekje naar Normandië, Bretagnië of de Charente te gaan. Ik ben van West-Vlaanderen, 32 jaar.

Groetjes,

Fred

Dag Bjorn en Fred,

ik kan normaal maar een weekje vrij nemen, vrees ik
windsurfen kan ik ook, heb dat vroeger ook geregeld gedaan, ben ook 'n zeiler
met hoeveel kan je in de mobilhome?
desnoods blijft ieder een weekje, je ziet maar, kom je soms in Leuven?

Groeten, reissmurf

hoi
leuk zo snel reactie te hebben , de mobilhome is maar voor 2 personen , jammer genoeg , maar alle ideeen zijn welkom
waneer of waar is nog niet gepland
dus laat maar komen die ideeen en tijdstippen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan